hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videó

Ki ne akarna Booking.com-nál dolgozni ezek után??!

Videó-sorozatunkban bemutatjuk, hogyan igyekeznek ismert márkák a munkavállalók számára is vonzó brandet kialakítani. Balaton Anita, a Café PR ügyvezetőjének ajánlója.

A Booking.com filmje kiváló megjelenítése a belülről épülő márkának. A dolgozói részvétellel készült pörgős, hangulatos film értéke a bevonásra építő hitelesség. Megtapasztalhatjuk, miről szól ez a vállalat, milyen értékeket tart fontosnak megosztani magáról. Nem sablonos megoldással operál, bátran dolgozik a munkatársak által rögzített home videókkal, de profin vágva igazán igényes employer branding filmként nézhetjük.

Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés