hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award

Ismét keresik a legjobb munkaadói márkaépítőket

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata negyedik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplista pontot érő versenyei közé.

A pályázat a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az Employer Branding Award 2018 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon – írja a díjról az MPRSZ.

A korábbi évekhez hasonlóan az idei pályázaton is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban nevezhetnek a munkáltatók. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2018-as évből.

A 2017-es díjazottak
A 2017-es díjazottak

„Az új toborzás a megtartás, ugyanis a munkaerőpiac hazai korlátaihoz ért. Ezt egyre több vállalat ismeri fel és fordítanak egyre nagyobb figyelmet arra, hogy munkatársaik valóban szeressenek munkahelyükre bejárni. Ezt a folyamatot segíti az Employer Branding Award. A toborzásban nagyobb szerep jut a pályázói élménynek, a megtartásban pedig a munkavállalói élményeknek. Sok esetben nem működnek az eddigi „bevált” módszerek. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak, így állítva mércét versenytársaiknak, tartva tükröt a magyar munkáltatók többségének” – nyilatkozta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

A 2016-os díjazottak
A 2016-os díjazottak

A díj rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődők.

A pályaműveket HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A zsűri összetétele itt látható.

Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistán pontot érő versenyek közé, így a díjazott vállalatok és partnerügynökségeik pontot kapnak majd helyezéseikért.

A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2019. január 10-ig várja a Magyar PR Szövetség, kizárólag elektronikus formában az Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2019 tavaszán várható.

Szerényi Szabolcs, Kreatív, főszerkesztő-helyettes
a szerző cikkei

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án. SAVE THE DATE!

hirdetés