hirdetés
hirdetés
hirdetés

Irodai környezet

Ez lehet a HR-stratégia egyik legfontosabb eleme a jövőben

A jövő generáció megjelenése a munkaerőpiacon az irodaházakkal kapcsolatos igényeket is átalakítja. A fiatalok számára ugyanis nagyon fontos, hogy a munkahelyükön is jól érezzék magukat, vagyis az új irodáknak ezt az igényt is ki kell elégíteniük. Az érzékelhető változással párhuzamosan jelent meg egy új minősítési rendszer a piacon: a WELL, amely kimondottan a dolgozók jólétére koncentrál az értékelés során – derül ki a Portfolio Ingatlan elemzéséből.

Bár egyesek szerint a minősítés jó marketingfogás, az biztos, hogy a benne megfogalmazott irányelvek fontos szerepet kapnak a jövőben a cégek HR-stratégiáját támogató irodai környezet megteremtésében, így minősítés és marketing ide vagy oda, aki nem akar lemaradni, az komoly figyelmet fordít a munkakörnyezet legoptimálisabb kialakítására.

Az irodafejlesztések között a válságot követően egyre nagyobb hangsúlyt kapott az energiahatékonyság, és a beruházók "zöld" fejlesztésekben gondolkoznak. Az épületek kialakításánál igyekeznek figyelni arra, hogy lehetőség szerint a leghatékonyabb megoldásokat alkalmazzák. Az irodák környezettudatossága mellett azonban egyre nagyobb hangsúlyt kap a létesítmények élhetősége, vagyis hogy az abban dolgozók minél jobban érezzék magukat.

Személyre szabott iroda: Telekom székház (Forrás: WING)

Miért a dolgozók kerülnek a fókuszba?

Bár az Y és Z generáció számára a környezetvédelem is fontos, főként az ő igényeik hívták életre az irodák kialakításának változó szempontjait is. A jövő generációját ugyanis már nem lehet csak a magas fizetésekkel megfogni, számukra az is nagyon fontos, hogy jól érezzék magukat a munkahelyükön. Így pedig el is érkeztünk oda, hogy a HR stratégia egyre fontosabb elemévé válik a megfelelő irodaház megtalálása.

További részletek a Well Building Standard (WELL) minősítési rendszerrel és a személyre szabott irodával mint lehetséges úttal kapcsolatban a Portfolio-n olvashatók.

(forrás: Portfolio)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés