hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Ez a kékgalléros-kampány téged is meghódít majd!

A Magyarországon foglalkoztatottak több mint 50%-a végez fizikai munkát, ám egyre égetőbb probléma, hogy egyes kiemelt régiók munkaerőhiánnyal küzdenek. Lássuk a HRKOMM Award 2017 fődíját elnyert hr-megoldás prezentációját! Videóval!

A HRC Group és a Well PR Köszönjük Neked! kampánya nemcsak a legjobb integrált külső employer branding megoldás  aranyérmét nyerte el a „Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldás" kategórián belül, de a fődíjat is hazavihette.

A kampány céljai a következők voltak:

  • A munkaerő-kölcsönzéssel és toborzással foglalkozó, országos szinten 7 irodával jelenlévő HRC Group ismertségének és kapcsolatrendszerének növelése.
  • Társadalmi célként (át)formálni kívánták a köztudatban a fizikai munkát végzők megítélését, és megköszönni értékes munkájukat.
  • Nem utolsósorban a HRC Group jelenlegi és potenciális közvetített munkaerőbázisának lojalitás-növelése a cég iránt.

A kezdetek

A Köszönjük Neked! Miskolcról indult, amikor pilot projektként a HRC Group fotósorozatban bemutatta helyi partnereinek néhány önként jelentkező fizikai munkát végző dolgozóját. A fotókra épülő plakátokon a munkás táblát tart a kezében, rajta krétarajzon jelenik meg a munkája, munkaeszköze – mellette a felirat: „Köszönjük Neked!”. Ez a néhány miskolci fotó nagyon sokat jelentett a fizikai munkavállalóknak és munkáltatóiknak, így nem is volt kérdés, hogy a kampányt országossá terjesszék ki. A Köszönjük Neked! kampány – az előkészítések után – 2016 szeptemberében kezdődött, és december végén fejeződött be.

A kampányban regionális kommunikációval a HRC Group hét irodája közül hat régiójában hirdették meg a fotózást, köztük Budapesten is. Bár eleinte a HRC Group saját partnereit kereste meg (DM levél és személyes megkeresés útján), 1‒2 hét után már külső cégek is bekapcsolódtak a kampányba.

A regionálisan csatlakozott cégeket, a fotókon szereplő munkavállalókat és az elkészült plakátokat az adott városban szervezett ünnepélyes, sajtónyilvános eseményeken is bemutatták.

A programot erős social media kommunikáció kísérte, amelynek tartalmánál törekedtek az érzelmi megközelítésre (FB-kommunikáció, gyermekrajzpályázat, online felmérés a fizikai munkával kapcsolatos attitűdökre).

Tévéreklám:

Innét töltheted le a győztes pályázatot bemutató PDF-et!

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés