hirdetés
hirdetés

Brandivity

Debütál az első employer branding társasjáték

Nagyvállalati környezetben dolgozol, de el vagy veszve az EVP-k, a munkavállalói élménytényezők és a kutatási módszerek sűrű tengerében? Esetleg egy kkv-ban (szinte) egyszemélyes hadseregként állsz helyt a toborzás, megtartás és a munkáltatói márkaépítésben? Tanuld meg az employer branding fortélyait játszva, a stratégiától kezdve, a belső bevezetésen át a külső kommunikációig a Brandivity-vel!

A Brandivity a 7 éves employer branding tapasztalattal rendelkező Colibri HR Solutions egyedi tervezésű, az employer branding folyamat lépésein keresztül vezető társasjátéka, amelyben egyesülnek a játékosítás elemei és a minőségi, releváns szakmai tudás átadása.

A társasjátékra épülő employer branding workshopsorozat 3 modulból áll. Az első stratégiai fókuszú alkalmon a társasjáték segítségével a résztvevők az employer branding stratégia folyamatán mennek végig. A következő alkalmon betekintést nyernek a szervezeten belüli kommunikációs akciók rejtelmeibe egy játékos workshop keretein belül, végül pedig a kifelé történő kommunikáció, a piaci megkülönböztető szerep hangsúlyozásának praktikáival is megismerkednek, és kipróbálhatják magukat a kreatív koncepció alkotásában is.

Fiktív szervezet, valós helyzetek, kézzelfogható tudás

A szakmai csapat által vezetett workshopokon a játékosoknak a való életben is felmerülő helyzetekben kell döntést hozniuk egy fiktív szervezet tagjaiként, olyan valós kérdésekről, mint a projektcsapat összetétele, a költségvetés és az egyes akciók megvalósítása. A játék közben a résztvevők megtanulnak gazdálkodni az erőforrásaikkal, összeegyeztetni a szervezeti elvárásokat az employer branding célkitűzéseivel, valamint arról is kézzelfogható tudástárat kapnak, hogyan tudják a diagnosztika eredményeit a célcsoportjuk számára vonzó üzenetekké alakítani és a jelölteket magukkal ragadó kreatív anyagok formájába önteni.

 

„A Brandivity rendhagyó megközelítéssel segíti mindazokat, akik az employer branding megvalósítása során többféle kihívással találják szembe magukat, és különböző okokból kifolyólag nincs, vagy csak korlátozott lehetőségük van tanácsadó céggel, illetve employer branding ügynökséggel együttműködni. Célunk, hogy a játékkal egybekötött workshop végeztével minden résztvevő tisztán lássa a hiteles, vonzó és megkülönböztető munkáltatói márkaépítés erőforrás-szükségleteit, az egyes lépések során megszerezhető információkat és azok felhasználási lehetőségeit, miközben sokszor váratlan, ám annál életszerűbb kihívásokkal is szembeállítjuk őket” – mondta Barathi Tamás, a Colibri HR Solutions alapító-ügyvezetője.

Játékosított, élményalapú megoldások 

A Colibri HR Solutions hisz abban, hogy a munkáltatói márkaépítés folyamata lehet játékos, és túlmutathat a megszokott gyakorlatokon, mint a kérdőívezés, a fókuszcsoportos felmérés vagy az interjúzás. Ezt a törekvésüket szemlélteti a legújabb kutatási módszertanuk, az Employer Branding Sprint is. A Sprint megközelítés lényege, hogy a korábban hosszú hónapokig, esetleg évekig elhúzódó folyamat a szükséges idő töredékére csökkenthető. Nagy hangsúlyt kapnak a gamifikáció elemei, a Sprint folyamat során az employer branding a vezetőktől kezdve a munkavállalókig mindenki számára élmény. 

Ha szívesen kipróbálnád Magyarország első employer branding társasjátékát, a Brandivity-t és eljönnél a következő employer branding workshopra, jelentkezz itt

(x)

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés