hirdetés
hirdetés
hirdetés

Olvasni jó!

A sorok között találunk magunkra

Idén tavasszal látványosan megújult a Bookline, a sikeres redesign után pedig az oldal kényelmi funkciói is jelentős fejlesztéseken estek át. Az elmúlt két hónapban – az olvasásnépszerűsítés mellett – megújult szolgáltatásaira hívta fel a figyelmet az online webáruház. Kampányukban kiemelt szerepet kaptak a márka dolgozói is.

2019. november 1. és december 15. között az olvasók promóciókon, egyedi kreatívokon és látványos outdoor megoldásokon, tűzfalakon és épülethálón keresztül ismerhették meg a megújult kívánságlistát, ajándékküldő szolgáltatást, ajándékkeresőt, könyvértékelési rendszert és törzsvásárlói programot.  

A kreatív koncepció követte a kampány fő gondolatát, miszerint a jó könyvek nemcsak a kikapcsolódásban segítenek, hanem formálják a személyiségünket és életünk részeivé is válnak. Ezt az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatta be a Bookline kampánya. Az ehhez tartozó 29 kreatív egy-egy meghatározó könyvélményt dolgozott fel a webáruház munkatársainak főszereplésével. 

A képeken szereplő márkanagykövetek, legyen szó raktári dolgozóról vagy a cég vezérigazgatójáról, egyenként választhatták ki kedvenc műfajaikat, a mögöttük megjelenő, az olvasásélményt bemutató árnyékaik pedig személyre szabott, kézzel készített illusztrációkkal készültek. A kreatívokon található könyvajánlók a sci-fi, mese, fantasy, hobbi, romantika és krimi műfajainak legfrissebb újdonságait mutatták be, illeszkedve az adott dolgozó által leginkább olvasott könyvtematikához. 

Az employer branding jegyében megvalósuló kampány kreatívjai nemcsak az utcán jelentek meg, a munkatársak munkavégzési helyén, a Nyugati téri központban, a raktárban és a Móricz Zsigmond téri Bookline boltban is kiállították őket. A kampányban résztvevő kollégák könyvszakértőkként hiteles arcai voltak a márkának, és az emberek országszerte velük azonosították a Bookline-t. 

Az országos óriásplakát és sajtókampány mellett az Akácfa és a Kádár utcában két tűzfalon, a Széna téren pedig egyedi illusztrációval, épülethálón jelent meg a Bookline kampánya. Ezekhez Szakáll Szilvia készített illusztrációkat, amelyek a kampány vizuális koncepciójához igazodva mutatják be az olvasók képzeletvilágát és az olvasás varázslatos világát.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra február 27-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Hozd a laptopod! – Facebook és Instagram tréning HR-eseknek, lépésről lépésre, március 12-én!

Mit tehet az ember a környezetért a saját munkahelyén - és hogyan tegye mindezt a vállalati kultúra részévé? Gyakorlati tippek, információk a témában.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop április 2-án, limitált létszámmal.

SAVE THE DATE Vezetés és pszichológia konferencia április 28-án!

hirdetés