hirdetés
hirdetés

Olvasni jó!

A sorok között találunk magunkra

Idén tavasszal látványosan megújult a Bookline, a sikeres redesign után pedig az oldal kényelmi funkciói is jelentős fejlesztéseken estek át. Az elmúlt két hónapban – az olvasásnépszerűsítés mellett – megújult szolgáltatásaira hívta fel a figyelmet az online webáruház. Kampányukban kiemelt szerepet kaptak a márka dolgozói is.

2019. november 1. és december 15. között az olvasók promóciókon, egyedi kreatívokon és látványos outdoor megoldásokon, tűzfalakon és épülethálón keresztül ismerhették meg a megújult kívánságlistát, ajándékküldő szolgáltatást, ajándékkeresőt, könyvértékelési rendszert és törzsvásárlói programot.  

A kreatív koncepció követte a kampány fő gondolatát, miszerint a jó könyvek nemcsak a kikapcsolódásban segítenek, hanem formálják a személyiségünket és életünk részeivé is válnak. Ezt az olvasó és könyv közötti egyedi kapcsolatot mutatta be a Bookline kampánya. Az ehhez tartozó 29 kreatív egy-egy meghatározó könyvélményt dolgozott fel a webáruház munkatársainak főszereplésével. 

A képeken szereplő márkanagykövetek, legyen szó raktári dolgozóról vagy a cég vezérigazgatójáról, egyenként választhatták ki kedvenc műfajaikat, a mögöttük megjelenő, az olvasásélményt bemutató árnyékaik pedig személyre szabott, kézzel készített illusztrációkkal készültek. A kreatívokon található könyvajánlók a sci-fi, mese, fantasy, hobbi, romantika és krimi műfajainak legfrissebb újdonságait mutatták be, illeszkedve az adott dolgozó által leginkább olvasott könyvtematikához. 

Az employer branding jegyében megvalósuló kampány kreatívjai nemcsak az utcán jelentek meg, a munkatársak munkavégzési helyén, a Nyugati téri központban, a raktárban és a Móricz Zsigmond téri Bookline boltban is kiállították őket. A kampányban résztvevő kollégák könyvszakértőkként hiteles arcai voltak a márkának, és az emberek országszerte velük azonosították a Bookline-t. 

Az országos óriásplakát és sajtókampány mellett az Akácfa és a Kádár utcában két tűzfalon, a Széna téren pedig egyedi illusztrációval, épülethálón jelent meg a Bookline kampánya. Ezekhez Szakáll Szilvia készített illusztrációkat, amelyek a kampány vizuális koncepciójához igazodva mutatják be az olvasók képzeletvilágát és az olvasás varázslatos világát.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Tarts velünk szeptember 10-én online, a „Kreatív álláshirdetés” workshopon! Előadó: Földi Miklós Dániel, reklám- és neuropszichológus Minden résztvevőnek exkluzív ajándék: ingyen hirdetési lehetőség, ingyen szövegezés

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: Szeptember 4. péntek délelőtt

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

hirdetés