hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2020 Best Practices

A CIB díjnyertes kampánya megmutatja, hogyan ünnepelhetünk a járványhullámok között

Friss cikksorozatunkban a HRKOMM Award Best Practices eseményen bemutatkozott idei HRKOMM-nyertes kampányokat mutatjuk be. Következőként ismerjétek meg a CIB Bank, Game Tower Kft. kommunikációs ügynökséggel közös pályamunkáját, az „Ünnep a járványhullámok között nevet viselő HR-kommunikációs aktivitást, amely Tartalomhoz a forma - Legeredetibb esemény kategóriában arany díjat vihetett haza.

Hogyan lehet a jelenlegi, pandémia miatt kialakult korlátozások között megünnepelni a közös sikereket? A CIB Bank erre mutatott egy nagyszerű példát, ugyanis a tavalyi évben rekord üzleti sikereket értek el a kollégák, és mindezt szerették volna nekik méltóképp megköszönni. 

A CIB Bank hisz abban, hogy krízisben mutatkoznak meg igazán egy vállalat értékei: számukra mindig is fontos volt az önazonosság, azaz, hogy minden lépésük azonos legyen az értékeikkel és a személyiségükkel. Bíztak abban, hogy az erős vállalati kultúra védőpajzsként funkcionál és még erősebben fognak kijönni a jelenlegi helyzetből. Minden évben megünneplik a legjobb értékesítő és támogató kollégákat, ez a CIB Csillagok: Top Allstar Gála. Idén olyan megoldást kerestek, amivel ezt extrém körülmények között is megtehetik. Találtak is egy hibrid megoldást, erről szól ez a történet. 

Az aktivitás menete

Március első hetében mindenki, aki tehette, home office-ba vonult. A CIB Banknál az a döntés született, hogy senkit sem küldenek el, nem csökkentik lehetőség szerint a béreket és a munkaidőt sem, mivel hisznek abban, hogy egy csapatként sikerül ezt az időszakot is átvészelni. #együttsikerül

Mi több, a minden évben megrendezésre kerülő CIB Csillagok: Top Allstar Gálaesemény megtartásából sem szerettek volna tágítani. Így áprilisban eldöntötték, hogy erre hibrid megoldást keresnek. A 150 díjazottat és ugyanennyi vezetőt kategóriákként virtuális szobákba terelték, a műsorvezető és az igazgatósági tagok pedig egy COVID-biztos stúdióban követték az eseményeket. A díjazottak előre házhoz kaptak egy üveg pezsgőt vagy bort és mellé prémium macaront, illetve egyéni üveghasáb díjat.

A műsorvezető szerepét Kovács Áron látta el, a díjazások között pedig slam poetry átvezetések kaptak helyet. Az egész esemény nagyon emberi, vidám, kötetlen és felszabadult volt – mely a korlátozásokkal teli mindennapokban igazán üdítően hatott. Összességében a vállalat megélése az volt az eseményről, hogy ez volt a valaha megrendezett legjobb hangulatú belső rendezvény.

Az elért eredmények

A CIB Bank megmérte a dolgozói elégedettséget a koronavírus-járványra adott vállalati reakciókkal kapcsolatban – ezt pedig piaci adatokkal is összevetették.

A Kapcsolatok és törődés dimenzió, emberi, munkahelyi kapcsolatok a válsághelyzet idején kategóriában megjelenő 89%-os elégedettség azt mutatja, hogy krízishelyzetben nem csak a munkavégzéshez szükséges segítséget értékelték magasra a munkavállalók, hanem az emberi támogatást is. Ennek egyik pillére éppen a Top Allstar Gála volt. 

A Felsővezetői válságkezelés, kommunikáció kapcsán 87 százalék adott pozitív visszajelzést, mely szintén kiemelkedően magasnak számít. Kifejezetten elégedettek voltak a kollégák azzal, ahogy a cég kezelte ezt a rendkívüli helyzetet és azzal is, ahogy és amilyen módon ezt kommunikálta.

A piaci adatokkal való összevetés szintén büszkeségre adott okot. A kapcsolatok és törődés dimenzió eredménye 4%-kal, a felsővezetői válságkezelésére és az ezzel kapcsolatos kommunikációra adott kimagasló elégedettségi eredmény pedig 15%-kal (!) haladja meg a más piaci szereplőknél mért eredményeket.

A kampány során felhasznált eszközök

A program során felhasználásra került előzetes video teaser, felvezető videós anyagok, slam poetry-k a díjazottak közötti átkötésekhez, kisfilm, külön, erre az alkalomra írt zeneszám, amit Kovács Áron és a CIB saját zenekara alkotott meg, házhoz vitt ajándékok, illetve online belső kommunikációs anyagok (Intranet, email, IntrApp) is.

A CIB Bank koronavírussal kapcsolatos intézkedéseit bemutató OnePager-t itt tekintheted meg.

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, nemzetközi kreatívigazgatók és szakújságírok a zsűriben! Apex Toplistás pontszerzés. Végső nevezési határidő: 2021. április 16.

Tarts velünk április 22-én, hogy megtudd, hogy mitől működik a mentoring és nagyköveti rendszer – és mitől nem!

Mindenkit meggyötört a pandémia, a motiváltságukat vesztett, kiégett és akár még fizikailag is megviselt munkatársak aránya lényegesen nőtt a szervezeteken belül. Milyen eszközei vannak erre egy vállalatnak? Gyere el ingyenes szakmai randinkra, ahol több tucat javaslatot adunk a kezedbe!

hirdetés