hirdetés
hirdetés

Todoist

A jó munka alapfeltétele a szervezettség, de a fecnik elkallódnak, a határidőnapló elavult, a titkárnő vagy éppen titkár pedig nem lehet mindig kéznél. Olyan applikációk közül válogattunk, melyek méltó, XXI. századi színvonalra emelhetik a munka- vagy éppen a dolgos mindennapok megszervezését.


Ha csapatban dolgozunk, akkor a Todoist appot nehezen tudják csak megszorongatni a vetélytársak. Kicsit ki is lóg a lóláb, hiszen lényegesen többről van szó, mint egy egyszerű feladatütemezőről, vagy angolosan szólva „to-do” listáról. Kis túlzással egy komplett online vállalatirányítási rendszert kapunk, amiben akár teljes csapatok, részlegek feladatait határozhatjuk meg, adhatunk nekik prioritást és felelősségi kört. A legjobb az egészben, hogy egyrészt minden elképzelhető platformon elérhető, azaz nem kell lecserélni a teljes gépparkot, van iOS, Android, Windows, de akár webalapú platformja is, másrészt pedig igen nagyfokú integrációt valósít meg, Gmail, Outlook, Dropbox, GoogleDrive, csak hogy néhányat említsünk. Az elmondva bonyolult, valójában inkább a szó legpozitívabb értelmében komplex rendszer végső kicsengése egy napi nézet, ahol mindenki az aznapi teendőit, és azok állapotát követheti nyomon. Az alapverzió ingyenes, évi 29 dollárért azonban akár pluszfunkciókat is vásárolhatunk.

 

Buzás Gábor
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés