hirdetés
hirdetés

Coaching eszköz

Te mit üzensz magadról?

Mostani coaching eszközünk az önmarketinget, azaz  a személyes márkaépítést szolgálja. Minden egyes cselekedetünkkel folyamatosan építgetjük, formáljuk saját énmárkánkat, de ha ezt tudatosan és átgondoltan tesszük, valószínűleg a külvilág is előbb észreveszi az eredményt. Az első lépés azonban a megfelelő üzenet kitalálása.

Mindenkinek van énmárkája. Az Amazon alapítója, Jeff Bezos szerint „énmárkánk egyenlő azzal, amit mások gondolnak rólunk, amikor kilépünk a szobából”. Ennek ellenére kevesen fordítanak figyelmet énmárkájuk építésére. Családi és baráti körben nem kell reklámozni magunkat, hiszen ott mindenki tisztában van az erényeinkkel. Ám másoknak nincs lehetőségük arra, hogy ilyen közelről megismerjék a képességeinket, éppen ezért érdemes segítenünk ebben a külvilágnak. Első lépésként fogalmazzunk meg egy egyszerű, ügyfeleink, megbízóink számára is könnyen megjegyezhető üzenetet magunkról. Ha az üzenet megvan, jöhet a marketing… Azonban az üzenet megtalálása közel sem olyan egyszerű, mint ahogy ez hangzik. Minden énüzenet alapja a megfelelő önismeret, ami koránt sem egyértelmű, hogy mindenki számára rendelkezésre áll. Mostani eszközünk ebben nyújt segítséget.

Feladat:

Folytassa a saját szavaival az alábbi mondatokat úgy, hogy ne gondolkodjon sokat, hanem rögtön írja le, ami először eszébe jut:

Édesanyám azt tanította, hogy a jó vezető/ vállalkozó…

Édesapám úgy gondolta, hogy a jó vezető/vállalkozó…

Kamaszként azt láttam, hogy a jó vezető/vállalkozó…

Egyetemistaként azt tanultam, hogy a jó vezető/vállalkozó…

Az előző vezetőimtől azt láttam, hogy a jó vezető/vállalkozó…

Vezetőként/vállalkozóként azt fedeztem fel, hogy a jó vezető/vállalkozó…

A legnagyobb kihívás számomra abban, hogy jó vezető/vállalkozó lehessek, hogy…

 

Nagyon meglepő eredményeket szokott hozni ez az eszköz. Pár perc alatt végigjátszható, és olyan kérdéseket és válaszokat vet fel, melyeken korábban esetleg nem is gondolkozott az illető. Tapasztalataim szerint ilyenkor olyan gondolatok fogannak meg a vezető fejében, melyeket utána sokszor napokig tart feldolgozni, és nagyon szépen kiderül belőle, hogy mi az, ami számára fontos a munkájában.

Németh Zsuzsanna
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés