hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Awards 2018 Best Practices

Növeld a hatékonyságot vállalati hírlevéllel!

Érdemes odafigyelni az alulról jövő kezdeményezésekre, hiszen a legjobb tippek, innovációk gyakran a munkavállalók felől érkeznek. Erre mutatunk be az alábbiakban egy HRKOMM-nyertes példát.

A „Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások” kategórián belül a „Legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással” kategória aranyérmesét mutatjuk be. A pályázat címe Tricks n’ Thrive – Heti vállalati "Tippek-Trükkök" Hírlevél, a pályázó a Wavemaker Hungary médiaügynökség volt.

A hírlevél alulról jövő kezdeményezésben valósult meg; mindennapi témákat tárgyal, de gyakran szakmaspecifikus problémákat old meg. Elsődleges célja, hogy emészthető és érdekes formában, rendszeres, de nem zavaró mennyiségű epizódokkal megfelelő Excel- és PowerPoint-programkezelési alapot teremtsen a kollégák számára. Ezáltal időt, energiát és pénzt spórol mind az ügynökségnek, mind a munkavállalóknak.

A hetente küldött hírlevelek egy folyamatosan frissülő kötetben is össze vannak gyűjtve. Ennek az az előnye, hogy az egyes leírások így könnyen visszakereshetőkké válnak, és gyorsan megtalálható egy-egy korábban említett téma vagy kulcsszó.

Az egyes epizódok a kollégák által is kommentálhatók: ha valaki tud hatékonyabb megoldást, azt megírhatja a közös listára, így a kollektív tudás erejét kihasználva az összegyűjtött anyag idővel még erősebbé válhat.

Minta-email és kollégák visszajelzései a pályázatot részletesebben bemutató pdf-ben: letölthető ide kattintva!

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés