hirdetés
hirdetés

Így töltődj fel! 3 tipp

Nem attól leszel kevésbé túlhajszolt, ha csökkented a feladatok számát

Hogyan tudjuk abbahagyni az állandó rohanást? Mi a módja, hogy ne forgácsoljuk szét magunkat, és hogyan biztosítsuk, hogy teljes erőbedobással menjen a munka, amikor kell? Érjük el, hogy szokásunkká váljon a feltöltődés – tanácsolja Horváth Ágnes alvástréner, mindfulness-oktató. Az alábbiakban az ő gondolatait közöljük a testi és lelki jóllét elérésének lehetőségeivel és fenntartásával kapcsolatban.

Elárulok egy nagy titkot a túlhajszoltsággal kapcsolatban: a túlterheltséget nem úgy fogod tudni megszüntetni, hogy csökkented a feladataidat. Kiszállni a pörgésből úgy lehet, hogy kiszállsz a magas intenzitású érzésekből (pl. izgatottság, félelem, szorongás).
Azaz a túlpörgés és a túlterheltség ellen úgy védekezhetsz, ha…

1. feltöltöd és nem lemeríted az energiaszintedet,

2. nem a stresszt, hanem az intenzív érzéseket tanulod meg kezelni,

3. ennek érdekében megtanulsz jelen lenni, bármi is legyen,

4. és megtanulod, hogy szokásoddá váljon a feltöltődés.

Az én szótáramban a boldogság egyenlő a testi és lelki jólléttel. Az az érzés, hogy rendben vagyok, nem egy adottság. Nem feltétlenül annak a függvénye, hogy kikkel vagyok, hol és milyen körülmények között dolgozom.

Jól lenni – ez sokkal inkább egy készség, mintsem adottság.

És az a nagyon jó hírem van, hogy ez a készség tanulható! És ha már megtanultad, a munkahelyen is alkalmazható.

Horváth Ágnes, mindfulness oktató, alvástréner, TEDx előadó
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés