hirdetés
hirdetés
hirdetés

Videó

Merj kitűnni a tömegből!

Videósorozatunk következő részében egy újabb játékos, kreatív és innovatív employer branding videót mutatunk be, amellyel az Y és Z generáció is hatékonyan megszólítható.

A Dropbox vállalása a bábfigurák felhasználásával mindenképpen kockázatos, azonban – vagy talán pont ebből adódóan – figyelemfelkeltő is. Nem egy átlag employer branding videó, és pont ez adja a sikerét. Az emberek könnyebben megjegyzik, mert kiemelkedik a sablonos és egy kaptafára hajazó kampányok közül.

A videóban Dropbox alkalmazottak, vagyis a helyükbe lépő bábuk mesélik el, miért szeretik a cégüket. Kreatív megközelítésben tálalják a vállalat legnagyobb előnyeit és a jövőre mutató fejlődési lehetőségeket: a munkakörnyezetet, a különféle csapatokat, a szervezeti értékeket, mindezt játékos és közérthető formában.

A Dropbox példamutató abban tekintetben, hogy arra ösztönzi a vállalatokat, hogy merjenek különbözni, mivel így ragadható meg a jövőbeli munkavállalók figyelme!

Sas Eszter Krisztina, online szerkesztő/újságíró
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés