hero
Megváltottad már a jegyed? 2021. október 18-22. Nemzetközi Facilitációs Hét
Október 18. és 22. között a Nemzetközi Facilitációs Hét keretei között tapasztalt facilitátorok révén változatos és izgalmas témákból, online és offline technikákból kaphatnak ízelítőt a facilitáció iránt érdeklődők. Továbbá újdonság, hogy idén először magyar és angol nyelven egyaránt hirdetnek meg workshopokat.

A Nemzetközi Facilitációs Hét célja, hogy a programjaik révén minél többen megismerhessék, megtapasztalhassák a facilitációban rejlő lehetőségeket, és betekintést nyerhessenek a facilitációs módszertanok széles tárházába. Ezáltal olyan gyakorlati eszközökkel, technikákkal találkozhassanak, melyek révén nagymértékben javítható a céges meetingkultúra, eredményesebbé és hatékonyabbá válhatnak a workshopok, tervezőnapok, jobban kiaknázható a csapatban, közösségben rejlő tudás és kreativitás, és nem utolsó sorban jótékony hatással van az együttműködésre, belső kommunikációra, ezáltal az eredményességre is. Valljuk be őszintén, azért ilyen változásoknak sokan örülnénk.

Az elmúlt években több száz résztvevővel, köztük számos visszatérővel többnyire Budapest különböző pontjain zajlott ez az egyhetes szakmai programsorozat. Idén a 8 online workshop azoknak is lehetőséget biztosít a (be)kapcsolódásra, akik személyesen esetleg nem biztos, hogy részt tudnának venni. Ugyanez igaz a hazánkban élő külföldiekre, expatokra is, akiket az angol nyelvű programokra várnak sok szeretettel.

Akik számára a facilitáció még ismeretlen, ők online és személyes workshopokon egyaránt kipróbálhatják, megtapasztalhatják milyen előnyökkel járhat egy jól facilitált esemény, egy kevésbé megtervezett, vezetett workshopnál. Akik pedig már jártasak néhány módszertanban, netán ők maguk is tevékenykednek facilitátorként, moderátorként, ők tovább bővíthetik tudásukat, új technikákat sajátíthatnak el.

Na, de a teljesség igénye nélkül szemezgessünk kicsit a programok közül:

„Nekem a meeting a munkám” – okt. 19. 17:00 online

Ilyen kérdésekre keresünk és találunk választ: Milyen a “jó” meeting? Elég, ha eredményes, vagy kell hozzá valami extra? Minek és mikor kell megtörténnie, hogy a meeting “jó” legyen? Hogyan lehet a meeting szervező “született facilitátor”? Az egyik fontos személyes tanulság, amit magunkkal viszünk a workshopról: mi magunk mit tudunk jobbá tenni a napi munkánk részét képező meetingjeinkben.

Változni és változtatni: Jövőképem a Lego Serious Play használatával – okt. 21. 17:00 offline

Magán-és üzletemberek részére, HR vezetők számára. Hogyan néz ki az új típusú munkavégzés? Mi fontos nekünk? Hogyan szeretnénk a jövőben együttműködni? Interaktív workshop egy meghatározott irányelv kidolgozásának céljából.

„Nehéz döntések” – okt. 22. 11:00 offline

Nagyon sok cég küzd a saját működésén belül észlelhető markáns különbségekkel: pl. gyártásban szigorú szabálykövetés, míg a mérnökök között liberális, rugalmas légkör. A Covid a home office működéssel még magasabbra tette a mércét, és persze a különbséget is növelte a “táborok” között. Hogyan lehet facilitátorként megfelelőn támogatni ezeket a polarizált helyzeteket? Milyen megközelítések, módszerek segíthetnek? Gyere el, ha te is keresed ezekre a kérdéseket a válaszaidat!

Regisztráció és a részletes heti program itt: https://facilitacio.hu/

Jelenleg személyes és online workshopokkal egyaránt készülnek, ám ha a járványügyi helyzet úgy alakul, az offline workshopok túlnyomó többségét át tudják költöztetni az online térbe. Amelyeknél a módszertan vagy a téma ezt nem teszi lehetővé, természetesen visszatérítik a regisztrációs díjat.

És amit még érdemes kiemelni, hogy a Nemzetközi Facilitációs Hét eseményeihez kapcsolódva egy játékot is hirdetnek, melynek részleteire a nyitóeseményen derül fény. A játék résztvevői között olyan értékes tombolanyereményeket sorsolnak, mint online kurzusok, facilitációs eszközök, online vezetőfejlesztési szimuláció kipróbálása, business coaching, workshop facilitálás…

Szerintünk megéri!

Találkozzunk a 4. Nemzetközi Facilitációs Héten!

(x)