hirdetés
hirdetés

App ajánló

LastPass

A jelszavak észben tartásának legegyszerűbb módja, ha ugyanazt használjuk mindenhol. Ez egyben a legnagyobb butaság is, ha ugyanis egy helyről már ellopták a jelszavunkat, akkor azzal bárhova máshova is egyszerűen bejuthatnak.

 

Tény azonban, hogy képtelenség ennyi mindent fejben tartani, szerencsére nem is kell.

 

A LastPass alkalmazáshoz csak egyetlen jelszót kell megjegyeznünk, onnantól kezdve pedig bátran az appra bízhatjuk magunkat, belép helyettünk oda, ahova csak kell. Sőt, ha már lusták vagyunk új jelszavakat kitalálni, a LastPass ebben is segítséget nyújt, legenerálja helyettünk, és persze a továbbiakban emlékszik is majd rá.

Kiváló kis kiegészítő funkció a jelszóauditálás, ami megvizsgálja a jelszavainkat, és figyelmeztet a rossz gyakorlatra, gyenge láncszemekre, ismétlődésekre. Már csak hab a tortán, hogy akár jelszavaink rendszeres változtatását is rábízhatjuk az appra, vagy a jelszavak mellett bankkártyaprofilokat is elmenthetünk, leegyszerűsítve például az online vásárlást. Bármilyen rendszerű telefonra (vagy akár asztali gépre) elérhető, az alapverzió ingyenes, a további biztonsági és kényelmi funkciókat tartalmazó prémium változat havi 1 dollárba kerül, míg a vállalati megoldásokkal kiegészített változat a céges felhasználók számától függően évi 18–24 dollár felhasználónként.

Buzás Gábor
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés