hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Így növeljük sikeresen a jelentkezőink számát!

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a „Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldás" kategórián belül a legjobb integrált toborzási kampány ezüstérmes megoldását mutatjuk be.

Az ALDI Magyarország 2008 tavaszán nyitotta meg első üzleteit. Az eltelt közel 10 év alatt ez a szám meghaladta a 125-öt, dolgozóik létszáma pedig a 2500 főt. A regionális értékesítési vezető pozíció Magyarország mellett nemzetközi szinten is stratégiai jelentőséggel bír.

Az ALDI népszerűsítése, a karrierutak bemutatása és a jelentkezők számának növelése céljából Magyarországon először szervezték meg az ALDI4Excellence karrierrendezvényt. A karrierdélután során a potenciális jelöltek, azaz a felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatók és a frissen végzettek példaértékű karrierutakat ismerhettek meg a Benedek Tiborral és Gerendai Károllyal való interjúk során, valamint személyes beszélgetéseket is folytathattak az ALDI vezetőivel.

A rendezvényt megelőző másfél hónapos kampányt a következő hét információs csatornára építették fel:

1. Facebook oldal

Létrehozták az „ALDI4Excellence: az ALDI első karrierdélutánja” című eseményt. Targetált hirdetéseket küldtek ki a potenciális célcsoport számára. A létrehozott eseményben hetente 1-2 alkalommal több részletet megosztó, néha kulisszatitkokat is feltáró információkat osztottak meg a résztvevőkkel.

2. ALDI Karrier oldal

A karrieroldalukon egy új menüpontot hoztak létre, melyre feltöltötték a rendezvény legfontosabb információit.

3. Frissdiplomas.hu

Egy vállalati profil létrehozását követően bannert helyeztek ki, illetve 32 000 gazdasági szakos hallgatónak küldtek ki üzenetet.

4. Profession.hu

E-dm-et küldtek ki a potenciális résztvevőknek egy rövid felhívó üzenettel.

5. Hirdetés egyetemeken

18 magyarországi egyetemmel együttműködve hirdetéseket küldtek ki a hallgatói adatbázisokon keresztül.

Tóth Gergely, ALDI

6. Hirdetés állásbörzéken

A 2017-es tavaszi állásbörze-szezonban 11 helyszínen promotálták a rendezvényt, a jelentkezést pedig helyben is biztosították.

7. Direkt telefonos megkeresések

554 fő potenciális résztvevő fiatalt hívtak fel a frissdiplomas.hu célirányos szempontok alapján targetált adatbázisából. A direkt telefonos megkeresések során a fiatalok esetlegesen felmerülő kérdéseire is lehetőségük volt direktben válaszolni.

A rendezvény sikeres kommunikációs stratégiájának következtében közel 100 előjelentkezés érkezett, melyből 52 potenciális jelöltet választottak ki.

A rendezvényről született cikkek az elkövetkezendő hetekben a jobline.hu, a penzcentrum.hu, a hvg.hu és a hrportal.hu oldalakon több, mint 80.000 olvasóhoz jutottak el. Ez az olvasói szám az átlagos cikkek olvasottságának 3-4-szerese. A regionális értékesítési vezető pozíció mellett a további nyitott pozíciókra is megnőtt a jelentkezők száma.

Az ALDI első karrierdélutánját bemutató videó:

 

Innét töltheted le a győztes pályázatot bemutató PDF-et!

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: október 9., 19.00

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak október 11-én.

Gyakorlati útmutató lépésről lépésre október 16-án.

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés