hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Így növeljük sikeresen a jelentkezőink számát!

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a „Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldás" kategórián belül a legjobb integrált toborzási kampány ezüstérmes megoldását mutatjuk be.

Az ALDI Magyarország 2008 tavaszán nyitotta meg első üzleteit. Az eltelt közel 10 év alatt ez a szám meghaladta a 125-öt, dolgozóik létszáma pedig a 2500 főt. A regionális értékesítési vezető pozíció Magyarország mellett nemzetközi szinten is stratégiai jelentőséggel bír.

Az ALDI népszerűsítése, a karrierutak bemutatása és a jelentkezők számának növelése céljából Magyarországon először szervezték meg az ALDI4Excellence karrierrendezvényt. A karrierdélután során a potenciális jelöltek, azaz a felsőfokú tanulmányokat folytató hallgatók és a frissen végzettek példaértékű karrierutakat ismerhettek meg a Benedek Tiborral és Gerendai Károllyal való interjúk során, valamint személyes beszélgetéseket is folytathattak az ALDI vezetőivel.

A rendezvényt megelőző másfél hónapos kampányt a következő hét információs csatornára építették fel:

1. Facebook oldal

Létrehozták az „ALDI4Excellence: az ALDI első karrierdélutánja” című eseményt. Targetált hirdetéseket küldtek ki a potenciális célcsoport számára. A létrehozott eseményben hetente 1-2 alkalommal több részletet megosztó, néha kulisszatitkokat is feltáró információkat osztottak meg a résztvevőkkel.

2. ALDI Karrier oldal

A karrieroldalukon egy új menüpontot hoztak létre, melyre feltöltötték a rendezvény legfontosabb információit.

3. Frissdiplomas.hu

Egy vállalati profil létrehozását követően bannert helyeztek ki, illetve 32 000 gazdasági szakos hallgatónak küldtek ki üzenetet.

4. Profession.hu

E-dm-et küldtek ki a potenciális résztvevőknek egy rövid felhívó üzenettel.

5. Hirdetés egyetemeken

18 magyarországi egyetemmel együttműködve hirdetéseket küldtek ki a hallgatói adatbázisokon keresztül.

Tóth Gergely, ALDI

6. Hirdetés állásbörzéken

A 2017-es tavaszi állásbörze-szezonban 11 helyszínen promotálták a rendezvényt, a jelentkezést pedig helyben is biztosították.

7. Direkt telefonos megkeresések

554 fő potenciális résztvevő fiatalt hívtak fel a frissdiplomas.hu célirányos szempontok alapján targetált adatbázisából. A direkt telefonos megkeresések során a fiatalok esetlegesen felmerülő kérdéseire is lehetőségük volt direktben válaszolni.

A rendezvény sikeres kommunikációs stratégiájának következtében közel 100 előjelentkezés érkezett, melyből 52 potenciális jelöltet választottak ki.

A rendezvényről született cikkek az elkövetkezendő hetekben a jobline.hu, a penzcentrum.hu, a hvg.hu és a hrportal.hu oldalakon több, mint 80.000 olvasóhoz jutottak el. Ez az olvasói szám az átlagos cikkek olvasottságának 3-4-szerese. A regionális értékesítési vezető pozíció mellett a további nyitott pozíciókra is megnőtt a jelentkezők száma.

Az ALDI első karrierdélutánját bemutató videó:

 

Innét töltheted le a győztes pályázatot bemutató PDF-et!

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés