hirdetés
hirdetés

Dayboard

Így lehetsz produktívabb mindössze napi 5 teendő elvégzésével

A Dayboard egy nagyon hasznos, ingyenesen is elérhető Chrome-kiegészítő app, amellyel a napi teendőinket priorizálhatjuk, és napi öt teendőnkénti blokkokra oszthatjuk be a tevékenységlistánkat. Segít abban, hogy a legfontosabb teendőinkre koncentráljunk, és ne váljunk túlterheltekké.

A Dayboard egy minimalista napi to-do lista, amely beépül a böngészőnkbe oly módon, hogy akkor jelenik meg, amikor új böngészőlapot nyitunk meg. Így valahányszor elcsábulnánk munkak közben egy kis kötetlen böngészésre, szembesülünk az aznapi 5 legfontosabb teendőnkkel. Segít abban, hogy fókuszáltak tudjunk maradni, blokkolja a figyelmünket elterelő zavaró tartalmakat, és segít minden nap priorizálni a legfontosabb teendőinket.

Így néz ki a napi to-do listünk a Dayboard felületén (Forrás: open.buffer.com)

Miközben önfeledten szörfözünk az interneten fontos teendőinket elfeledve, a Dayboard udvariasan figyelmeztet minket rá, hogy más dolgunk lenne. Ezzel is segít visszakormányozni a figyelmünket a tennivalóinkhoz.

Így figyelmeztet a Dayboard arra, hogy ne kalandozzunk el  (Forrás: dayboard.co)

Minél több teendő van a to-do listánkon, hajlamosabbak vagyunk annál fontosabbnak és produktívabbnak érezni magunkat; pedig minél több teendőt gyűjtöttünk a listánkra, annál jobban veszít a fontosságából minden egyes elem. A napi kevés teendőtől lehet, hogy rövid távon kevéssé tűnünk majd termelékenyeknek, ám hosszú távon ez éppen hogy a produktivitásunk megnövekedéséhez vezet!

Az ingyenes verzió letölthető innen vagy a Chrome Webáruházból.

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés