hirdetés
hirdetés

Külföldi szakirodalom

HR újragondolva

Úgy érezzük, elérkezett a HR szakma megújításának ideje. A big data és data analysis egyre nagyobb szerepet játszik az üzleti szféra minden területén, amibe természetesen a HR is beletartozik.

A megújítás legfőbb célja, hogy a HR szakmát egy erős, funkcionális szervezeti egységgé kovácsoljuk, ami képes megérteni a cég stratégiájának mozgatórugóit, és ennek megfelelően tudja az embereket tehetségük és képességeik szerint beosztani, segítve a stratégiai célok elérését.

A sikeres üzleti teljesítményhez négy dologra kell fókuszálni:

  1. Újra kell gondolni az üzleti partnerek szerepét, hogy jobban megismerhesse a cég stratégiáját
  2. Humán analitikát használva felismerni a tehetségeket, akik a cég értékét jelentik
  3. Rendbe kell rakni a HR operations feladatait, hogy ne vonja el a figyelmet a HR nagyobb volumenű feladatairól
  4. Szükség van egy agilisebb HR resources egységre, amely ezeket a friss prioritásokat tudja támogatni

 

A szempontok részletes leírásához kattintson IDE!

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés