hirdetés
hirdetés

Külföldi szakirodalom

HR újragondolva

Úgy érezzük, elérkezett a HR szakma megújításának ideje. A big data és data analysis egyre nagyobb szerepet játszik az üzleti szféra minden területén, amibe természetesen a HR is beletartozik.

A megújítás legfőbb célja, hogy a HR szakmát egy erős, funkcionális szervezeti egységgé kovácsoljuk, ami képes megérteni a cég stratégiájának mozgatórugóit, és ennek megfelelően tudja az embereket tehetségük és képességeik szerint beosztani, segítve a stratégiai célok elérését.

A sikeres üzleti teljesítményhez négy dologra kell fókuszálni:

  1. Újra kell gondolni az üzleti partnerek szerepét, hogy jobban megismerhesse a cég stratégiáját
  2. Humán analitikát használva felismerni a tehetségeket, akik a cég értékét jelentik
  3. Rendbe kell rakni a HR operations feladatait, hogy ne vonja el a figyelmet a HR nagyobb volumenű feladatairól
  4. Szükség van egy agilisebb HR resources egységre, amely ezeket a friss prioritásokat tudja támogatni

 

A szempontok részletes leírásához kattintson IDE!

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés