hirdetés
hirdetés

5 újító tipp

Hordd az órádat a másik kezeden egy napig!

A sablonok követése és elfogadása az egyik legnagyobb innovációs gát, legyen szó a magánéletünkről vagy a munkánkról. Ezért nagyon fontos, hogy tudatában legyünk, hogyan is szakítsunk a mindennapi rutinnal. Hiszen mintáink elhagyása elengedhetetlen a cégünk, szervezetünk megváltoztatásához – állítja Gijs van Wulfen Inspiration for Innovation: 101 Lessons for Innovators című könyvében.

Íme öt egyszerű és praktikus gyakorlat, amelyet a nemzetközi innovációs gondolkodó és LinkedIn-influencer javasol:

1. Próbálj meg a másik kezeddel írni csak egy percig. Ugye milyen furcsa érzés?

2. Válassz egy másik útvonalat a munkába menet. Le fog nyűgözni, mi mindent fedezhetsz fel az úton.

3. Viseld az órádat a másik kezeden egy napig. Szokatlan érzés lesz, azonban ez emlékeztetni fog arra, hogy legyél sokkal rugalmasabb.

4. Menj el a kedvenc éttermedbe. Nézz körbe, és vizsgáld meg a környezetedet 30 másodpercig. Garantáltan olyan dolgokat fogsz észrevenni, amiket korábban még soha.

5. Egy héten keresztül mindennap szólíts meg egy új embert a munkahelyeden, és kérdezd meg tőle, hogy éppen mi jár a fejében.

Miután megismerted a saját mintáidat, és a fenti technikák segítségével sikerült rövid időre szakítanod velük, az elméd immár nyitva áll a változásokra!

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés