hirdetés
hirdetés

Külföldi szakirodalom

Hogyan képezzünk ki jobb főnököket?

2009 elején a Google szakemberei kezdeményeztek egy tervet, mely a Project Oxygen néven futott.

A projekt lényege arra rájönni, hogyan képezzenek ki jobb főnököket. A projekt nagy mennyiségű adat begyűjtésével indult, majd a humán analitikával foglalkozó csapat felállított egy listát, ami a hatékony Google menedzserek nyolc jellemző szokását tartalmazza.

Első látásra meglepő lehet, de a szakértelem a nyolc tulajdonság közül a legutolsó helyre került. De akkor mi lehet az a további hét, amik még a listán vannak?

Olvasd el a cikket és tudd meg a lista többi elemét! Ezekből rád hány jellemző igaz?

Ajánlott cikk:

http://www.nytimes.com/2011/03/13/business/13hire.html

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés