hirdetés
hirdetés

Kihirdették a Real Estate Awards győzteseit

Emberközpontúság és fenntarthatóság: ez jellemzi a nyertes irodaépületeket

Kihirdették a 10. Real Estate Awards verseny szakmai kategória győzteseit. Az idei év nyertes projektjeinél az egyre látványosabb okosmegoldások, az emberközpontúság és a fenntartható, környezettudatos fejlesztések kerültek előtérbe, amelyek az adott városi szövetbe illeszkedve jelentős közösségi funkciókat is kínálnak.

A Real Estate Awards és az Év Irodája verseny, valamint az azokat lezáró díjátadó gálák 2018-ban váltak ketté, így a szervezők az ingatlanszakmai kategóriák győzteseit február 20-án a Real Estate Awards Gálán hirdették ki a Pesti Vigadóban. A hazai irodadesign fejlődéséről sokat elárul, hogy az idén 10. jubileumát ünneplő, nemzetközi szinten is egyedüli, független, munkahelyi környezetre fókuszáló tematikus versenyre közel kilencven ingatlanpiaci pályázat érkezett. A mezőny jól szemléltette a magyar ingatlanpiac elmúlt évtizedben bekövetkezett fejlődését, amely mára könnyedén megállja a helyét a globális ingatlanszektorban.

A 2019-es, jubileumi versenyen résztvevő projektek esetén is irányadóak a nemzetközi trendek, legyen szó fenntarthatóságról, zöld minősítésekről, vagy a munkavállalói WELL-being kiemelt szerepéről. A magas tervezési, kivitelezési és üzemeltetési színvonalat jelzi, hogy a minőségi anyaghasználat és az okosmegoldások is egyre meghatározóbb tényezők. Az emberközpontúságra és az élményre törekvés mellett egyre látványosabb a proptech térhódítása (pl. BIM, okosotthon-funkciók), illetve az egyelőre még gyerekcipőben járó automatizáció, illetve robotika megjelenése az ingatlanszektorban.

A győztesek és helyezettek között megtalálhatóak évtizedes hagyományokkal rendelkező hazai, nemzetközi vállalatok, de az új szereplők is kiemelkedő teljesítményeket mutattak. A zsűri kiváló fejlesztéseket, projekteket, vállalati és egyéni teljesítményeket értékelt mind a tizenegy kategóriában.

Budapest One Business Park

Az Év Kereskedelmi Ingatlanfejlesztése a Futureal-csoport Budapest One Business Parkja Őrmezőn, amelyet Budapest új nyugati kapujaként is emlegetnek, de a vállalat kapta Az Év Legzöldebb Projektje címet is az Advance Tower II. irodaházzal a Váci úton. Nem véletlenül a Futureal-csoport nyerte el Az Év Fejlesztője díjat is, hiszen az említett projekteken kívül is több nagy beruházása valósult meg, illetve épül. Az Év Tervezett Kereskedelmi Projektje címet a BudaPart GATE irodaház nyerte el, amely az új városnegyedben elkészült első irodaépület.

A vállalatok között Az Év Asset Management cége díjat a CPI Hungary nyerte, amely nemcsak megújította a hazai portfóliója meghatározott részét, hanem új épületekkel és üzemeltetési megoldásokkal is gazdagította az ingatlanpiacot. Az Év Property Management cége idén a Cushman & Wakefield lett, amely a meghatározó kiskereskedelmi portfóliója mellett jelentős új megbízásokat nyert el. Az Év Facility Management vállalata, pedig a Dome Facility Services Group, amely hosszú évek óta fontos szereplője a létesítménygazdálkodási piacnak, miközben töretlenül fejlődve új partnerekkel bővíti ügyfélkörét és új megoldásokat vezet be. Az Év Kivitelező cége a Market Építő Zrt., amely az elmúlt csaknem negyedszázad alatt több mint hétszáz megrendelő projektjét valósította meg.

BudaPart GATE

Az Év Tanácsadó Cége a CBRE Hungary ,amely a hazai ingatlanbefektetési piacon működött közre számos kiemelkedő akvizícióban, miközben az irodapiaci tranzakcióinak nagyságrendje is kiemelkedő.

Az Év Ingatlanpiaci Személyisége címet Pázmány Péter, az Erste Alapkezelő vezérigazgatója nyerte, akinek a vezetésével a vállalata évek óta meghatározó szereplője a befektetési piacnak. Az Év Feltörekvő Tehetsége díját pedig a fiatalabb generációk egyik méltó képviselője Lőrincz Ádám, a WING munkatársa kapta, remélhetőleg munkájával hozzájárul a magyar ingatlanszektor további fejlődéséhez.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Meghosszabbított nevezési határidő: 2020. november 27.

A HR és a vezetés szerves része, hogy értsük a munkavállalóban végbemenő folyamatokat. Webináriumunkon azok a szolgáltatók mutatják be gyakorlati megoldásaikat, akik egy szervezet emberi működésével kapcsolatos kérdésekre adnak válaszokat. HR-eseknek ingyenes!

hirdetés