hirdetés
hirdetés

Aktuális

Szerethető Munkahelyek Magyarországon

Létrejött egy platform azzal a céllal, hogy térképre tegye és széles körben bemutassa Magyarország szerethető cégeit: október 22-ig lehet nevezni az ingyenes Szerethető Munkahely Díjra. A projektet egy új generációs állásportál, a DreamJo.bs indította el, mert azt látták, hogy bár sok cégnél nagy figyelmet fordítanak a kollégákra, ezekről sokszor nem is tud a nagyközönség. A honlapon egyszerűen és egyértelműen kommunikálható egy cég munkáltatói márkája, aminek építésével akár a passzív álláskeresőket is meg lehet szólítani.

A DreamJo.bs állásportál reprezentatív kutatásából kiderült, minden harmadik aktív korú magyar elégedetlen a munkahelyével. Ennél is többen, a munkavállalók több, mint fele (52,6%) bár nem keres új állást, de nyitottak lennének rá, ha a jelenleginél jobb cégnél dolgozhatnának. Összesen tehát a dolgozók 71 százaléka lenne nyitott egy új állásra - ebben a munkaerőpiaci környezetben pedig elengedhetetlen, hogy a hazai cégek is elkezdjék építeni munkáltatói márkájukat (employer brand), és megmutatni, miért különlegesek, miért jó náluk dolgozni.

A vezetők ezzel azt kommunikálják a jelenlegi és jövőbeli alkalmazottaik felé, hogy számukra fontos a jó munkakörnyezet, nagy figyelmet fordítanak kollégáikra és a cég működésére. Ez a hozzáállás talán nem nevezhető általánosnak Magyarországon, de nem is annyira ritka, mint sokan gondolják.

A DreamJo.bs egy új generációs állásportál, ahol nem csupán állásokat hirdetnek, de magukat a cégeket is megismerhetőbbé teszik. Hisznek benne, hogy mindenki számára létezik álomállás, de azt is tudják, hogy mindenkinek más lesz az ideális “álommunkahely”. Ezért tartják fontosnak, hogy minden cég, ami a felületükön hirdet, bemutatkozzon az álláskeresők felé.

A portál tapasztalatából kiindulva a DreamJo.bs csapata úgy döntött, hogy elindítja a Szerethető Munkahely Díjat: egy platformot, ahol gyorsan, egyszerűen, és ingyen bemutatkozhatnak azok a magyar cégek, amiket szeretnek a kollégáik. A honlap egyszerű elemekből épül fel, ezért nagyszerű employer branding eszköz lehet bármilyen cég kezében.

Jó hír a kis büdzséjű vállalkozásoknak, hogy egy munkahely szerethetősége nem a pénzen vagy a cég méretén múlik - Balogh Péter, a DreamJo.bs CEO-ja, angyalbefektető szerint sokkal inkább a kollégákra szánt idő, energia és megbecsülés az, ami számít. Ezt mutatta meg az a több mint 200 nevező is, akik már neveztek a Szerethető Munkahely Díjra - van köztük nyíregyházi natúrkozmetikumokat forgalmazó cég, állatorvosi rendelő, vidéki spa és budapesti szoftverfejlesztő startup is. Közös bennük, hogy a kollégáik imádják a munkahelyüket.

A csapatfotókkal és idézetekkel színesített céges profil létrehozása nagyon egyszerű, mégis teljeskörűen bemutatnak egy munkahelyet, egy csapatot. Ez a Dreamjo.bs tapasztalata alapján összeállított kérdéssornak köszönhető, aminek kitöltése nem igényel többet 60 percnél, és amit bármelyik munkatárs kitölthet. Ha a cég Vállalható Vállalkozás, akkor ez is megjelenik a Szerethető Munkahely Díj profilon, illetve a kollégák kitölthetik a CX-Ray szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég elégedettségi kérdőívét is - bár az utóbbi piaci ára 510 ezer forint körül mozog, ez a verseny résztvevőinek teljesen ingyenes.

A Szerethető Munkahely Díjra október 22-ig várják a nevezéseket. A regisztrált cégek részt vesznek a díj országos médiakampányában, és értékes ajándékokat is nyerhetnek: három álláshirdetési csomag, és egy 500.000 forint értékű csapatépítő keret is kisorsolára kerül.

(X)

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés