hirdetés
hirdetés
hirdetés

Aktuális

Szerethető Munkahelyek Magyarországon

Létrejött egy platform azzal a céllal, hogy térképre tegye és széles körben bemutassa Magyarország szerethető cégeit: október 22-ig lehet nevezni az ingyenes Szerethető Munkahely Díjra. A projektet egy új generációs állásportál, a DreamJo.bs indította el, mert azt látták, hogy bár sok cégnél nagy figyelmet fordítanak a kollégákra, ezekről sokszor nem is tud a nagyközönség. A honlapon egyszerűen és egyértelműen kommunikálható egy cég munkáltatói márkája, aminek építésével akár a passzív álláskeresőket is meg lehet szólítani.

A DreamJo.bs állásportál reprezentatív kutatásából kiderült, minden harmadik aktív korú magyar elégedetlen a munkahelyével. Ennél is többen, a munkavállalók több, mint fele (52,6%) bár nem keres új állást, de nyitottak lennének rá, ha a jelenleginél jobb cégnél dolgozhatnának. Összesen tehát a dolgozók 71 százaléka lenne nyitott egy új állásra - ebben a munkaerőpiaci környezetben pedig elengedhetetlen, hogy a hazai cégek is elkezdjék építeni munkáltatói márkájukat (employer brand), és megmutatni, miért különlegesek, miért jó náluk dolgozni.

A vezetők ezzel azt kommunikálják a jelenlegi és jövőbeli alkalmazottaik felé, hogy számukra fontos a jó munkakörnyezet, nagy figyelmet fordítanak kollégáikra és a cég működésére. Ez a hozzáállás talán nem nevezhető általánosnak Magyarországon, de nem is annyira ritka, mint sokan gondolják.

A DreamJo.bs egy új generációs állásportál, ahol nem csupán állásokat hirdetnek, de magukat a cégeket is megismerhetőbbé teszik. Hisznek benne, hogy mindenki számára létezik álomállás, de azt is tudják, hogy mindenkinek más lesz az ideális “álommunkahely”. Ezért tartják fontosnak, hogy minden cég, ami a felületükön hirdet, bemutatkozzon az álláskeresők felé.

A portál tapasztalatából kiindulva a DreamJo.bs csapata úgy döntött, hogy elindítja a Szerethető Munkahely Díjat: egy platformot, ahol gyorsan, egyszerűen, és ingyen bemutatkozhatnak azok a magyar cégek, amiket szeretnek a kollégáik. A honlap egyszerű elemekből épül fel, ezért nagyszerű employer branding eszköz lehet bármilyen cég kezében.

Jó hír a kis büdzséjű vállalkozásoknak, hogy egy munkahely szerethetősége nem a pénzen vagy a cég méretén múlik - Balogh Péter, a DreamJo.bs CEO-ja, angyalbefektető szerint sokkal inkább a kollégákra szánt idő, energia és megbecsülés az, ami számít. Ezt mutatta meg az a több mint 200 nevező is, akik már neveztek a Szerethető Munkahely Díjra - van köztük nyíregyházi natúrkozmetikumokat forgalmazó cég, állatorvosi rendelő, vidéki spa és budapesti szoftverfejlesztő startup is. Közös bennük, hogy a kollégáik imádják a munkahelyüket.

A csapatfotókkal és idézetekkel színesített céges profil létrehozása nagyon egyszerű, mégis teljeskörűen bemutatnak egy munkahelyet, egy csapatot. Ez a Dreamjo.bs tapasztalata alapján összeállított kérdéssornak köszönhető, aminek kitöltése nem igényel többet 60 percnél, és amit bármelyik munkatárs kitölthet. Ha a cég Vállalható Vállalkozás, akkor ez is megjelenik a Szerethető Munkahely Díj profilon, illetve a kollégák kitölthetik a CX-Ray szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég elégedettségi kérdőívét is - bár az utóbbi piaci ára 510 ezer forint körül mozog, ez a verseny résztvevőinek teljesen ingyenes.

A Szerethető Munkahely Díjra október 22-ig várják a nevezéseket. A regisztrált cégek részt vesznek a díj országos médiakampányában, és értékes ajándékokat is nyerhetnek: három álláshirdetési csomag, és egy 500.000 forint értékű csapatépítő keret is kisorsolára kerül.

(X)

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Díjátadó: 10.25. Kapunyitás: 19 óra

Workshop az Európai Unió Általános Adatvédelmi Rendeletéről, közismertebb nevén a GDPR-ról november 10-én.

Facebook és Instagram hirdetések kezelése a gyakorlatban november 16-án.

Minden gallérhoz másképp kell szólnunk HR-eseként? Kiderül a november 21-i workshopunkon, ahová kék gallérosokra specializálódott HR-eseket várunk.

Hr-esként Ön hol nézi meg először egy jelölt profilját? És kiről mit árul el az adatlapja? És azt vajon tudja, hogy a jelöltek hol és hogyan keresnek a legaktívabban munkát? Workshopunkon mindenre választ kap. November 21. 09:00

A Kreatív hagyományos éves konferenciáján ismét a pr-szakma előtt álló legaktuálisabb kihívásokat járjuk körbe. Időpont: november 23.

A Kreatív év végi médiakonferenciája mindig arra keresi a választ, mi vár a piacra a következő évben. Időpont: december 6.

hirdetés