Azt sem tudjátok, hol áll a fejetek a cégen belül? Ezzel az appal többé már nem!
Kisebb cégeknek, startupoknak de akár még multis berkeken belül működő csapatok számára sem lehet teljes ismeretlen az a helyzet, mikor mindenki elúszva érzi magát a projektekkel. Sorra esnek be újabb és újabb feladatok, így az asztalunkon lévő valós vagy képzeletbeli feladatok halmaza kevés idő múltán feladatrengeteggé duzzadhat. Ennek megelőzősére találták ki az Asana-t.

Az Asana kisebb vállalkozások vagy csapatok (15 főig ingyenes az app) munkaszervezesének és projektmenedzsmentjének támogatására lett kifejlesztve. Listázhatjuk benne a különféle projekteket eltérő prioritással, azokon belül pedig feladatokat hozhatunk létre, amelyeket delegálhatunk is a kollégáinknak. Minden feladathoz határidőt is társíthatunk, és ha szükséges, akár kisebb részfeladatokra is bonthatjuk azokat. Az Asana felületén dokumentumokat is megoszthatunk egymással a saját gépünkről, valamint Google Drive és Dropbox kiterjesztéssel is rendelkezik, így nem kell attól tartanunk, hogy az e-mail váltások közepette, illetve különböző felhőtárhelyeken belül elvesznek fontos dokumentumok.

Minden cég életében kulcsfontosságú lehet egy igazán jó szervező szoftver, amellyel kézben tarthatjuk a feladatokat, projekteket. Az Asana egyaránt rendelkezik számítógépes, valamint mobilos platformmal (Androidra és iOs-re is letölthető!). Ez az okos kis app tehát nemcsak abban segít, hogy mi magunk szervezettebben tudjunk dolgozni, de egy egész csapat vagy akár kisebb cég, startup munkavégzését is lényegesen megkönnyíti.