hirdetés
hirdetés

3 tipp nagy ötletekhez

A te elméd is egy ejtőernyőre hasonlít?

Sokan panaszkodnak arra, hogy csak ritkán jutnak eszükbe nagyszerű ötletek. Íme három inspiráló tanács Gijs van Wulfen innovációs gondolkodótól, melyeket megfogadva elősegíthetjük az innovációs gondolkodást.

1. Ne fogadd el a status quo-t! Amikor teljes mértékben elfogadjuk a jelenlegi állapotot a munkahelyünkön vagy a személyes életünkben, akkor semmi sem fog változni. “Az észszerű ember igazodik a világhoz; az észszerűtlen ember a világot igazítja magához. Az észszerűtlen emberek viszik előre a világot.” [George Bernard Shaw]

2. Ne ítélj azonnal! „Az elmék olyanok, mint az ejtőernyők; nyitottan működnek a legjobban.” [T. Dewar]. Ahhoz, hogy megnyisd az elmédet és új lehetőségeket keress, nem szabad azonnal ítélkezned. A nagyszerű ötletek első pillantásra abszurdnak tűnnek. Természetes, hogy nem normálisak, különben nem lennének innovatívak.

3. Ne gondolkodj! Biztosan emlékszel néhány heuréka-pillanatodra. Mikor történt? Amikor az autót vezetted? Amikor felébredtél? A zuhany alatt? Úgy tűnik, hogy amikor valamit automatikusan csinálunk, és NEM gondolkodunk közben, akkor támadnak a legjobb ötleteink.

(Forrás: Gijs van Wulfen, Inspiration for Innovation: 101 Lessons for Innovators)

További innovációs gondolatok elérhetők a szerző LinkedIn oldalán.

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Vedd kezedbe (akár magán, akár szervezeti) céljaidat és dolgozz velük! Vágyakból célok! Változásmenedzsment workshop Limpár Imrével május 14-én

Az MPRSZ tavaly negyedik alkalommal hirdette az Employer Branding Awardot. Május 14-én ezeket a díjnyertes megoldásokat ismerhetik meg a résztvevők.

Ne róluk, hanem velük beszélgessünk! Kékgallérosoktól , IT-soktól, Y-os tehetségektől, kismamáktól lehet kérdezni egy nyitott kerekasztalbeszélgetés keretében május 22-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIN-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

hirdetés