hirdetés
hirdetés

Külföldi ajánló

A kidobott milliók

Nagyon izgalmas kérdés minden pénzügyi erőforrással gazdálkodó vezetőnek, hogy miként tudja a rendelkezésre álló pénzt a leghatékonyabban elkölteni.

Nagyon izgalmas kérdés minden pénzügyi erőforrással gazdálkodó vezetőnek, hogy miként tudja a rendelkezésre álló pénzt a leghatékonyabban elkölteni. Igaz ez a dolgozói elköteleződésre vonatkozóan. Jacob Morgan közelmúltbeli cikke azt vizsgálja, hogy miért van az, hogy az elköltött dollármilliók ellenére az elkötelezettségi mutatók nem emelkednek cégeknél, vagy az emelkedés csak ideiglenesen figyelhető meg.  A megállapítások nagyon hasznosak a munkaerőhiánnyal küzdő magyar piacon is. Hiszen a lényeg az, hogy bizonyíthatóan a stratégiával rendelkező cégek, akik hosszú távra tervezve építik fel a munkavállalókat célzó programjaikat tudnak sikeressé válni abban, hogy olyan munkahelyeket alakítsanak ki, olyan vállalati kultúrát építsenek, ahol az emberek akarnak dolgozni, és nem olyat, ahol dolgozniuk kell.

A kutatásai alapján Morgan három környezeti tényezőt definiál (Kultúra, technológia, munkahelyi környezet), amelyek együttes kezelése valódi teljesítménybeli változást jelent a vállalatok számára. Sajnos, a mai gyakorlatra inkább az a jellemző, hogy a cégek egyik- vagy másik elemre fókuszálnak csak, ha egyáltalán.  Így túlzott gyakorisággal futunk bele az öncélú kreatívkodó akciókba, amik jellemzően drágák, és csak  időlegesen hoznak impulzusszerű változást, de ha túl gyakran használjuk ezeket a módszereket, és nem vagyunk képesek, vagy nyitottak stratégiában gondolkodni, akkor a munkatársaink előbb vagy utóbb, de annak élik meg ezeket a programokat, amik: manipulációnak.

Ajánlott cikk: Why the Millions We Spend On Employee Engagement Buy Us So Little

https://hbr.org/2017/03/why-the-millions-we-spend-on-employee-engagement-buy-us-so-little

Szerző: Jacob Morgan

Forrás: HBR, 2017 március

Balaton Anita, Café PR, ügyvezető igazgató
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZ FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés