hirdetés
hirdetés

Főnöksztorik

A jó vezető eléri, hogy különlegesnek érezd magad

Nem az számít, amik a vezetők mondanak, hanem az, amit tesznek. A vállalatod kultúráját és jövőjét is meghatározza, hogy hogyan bánsz a munkavállalóiddal – szögezi le Oleg Vishnepolsky, a DailyMail Online és a Metro.Co.Uk technológiai vezetője a LinkedInen közzétett újabb szemléletes, való életből vett történetében.

Évekkel ezelőtt új vezető érkezett hozzánk. Nem hívott össze mindannyiunkat egy nagy meetingre, nem küldözgetett cikornyás e-maileket a dolgozóknak, ahogy az elődei tették, és nem határozott meg új feladatokat, ahogy azt előtte az összes többi vezető csinálta.

Ez nagyon meglepett mindannyiunkat.

Aztán a rendszergazdánk egy hatalmasat hibázott: a rossz szervert húzta ki. Az eredmény egy hatalmas leállás volt. A főnök behívatta az irodájába. A rendszergazda a legrosszabbra számítva belekezdett: "Az én hibám...", de  a főnök közbevágott és azt mondta: ő a hibás. "Vezetőként az én felelősségem volt, hogy meggyőződjem róla: a kábelek rendesen fel vannak címkézve, ami minimalizálta volna az ilyenfajta hibázás lehetőségét." Ezek után ők ketten együtt felcímkézták az összes kábelt és szervert az adatközpontban.

Később a főnök észrevette, hogy a tech support team nem jól kezeli a hibajegyeket. Szerzett rá keretet, hogy elküldhesse őket egy tréningre. Egyszer sem dorgálta meg őket, egyetlen leereszkedő megjegyzése nem volt feléjük.

A dolgozó anyáknak megengedte, hogy rugalmas munkaidőben dolgozzanak – ez a '90-es években még újdonságnak számított.

A csapatát baseballjátékokra vitte, és konferenciákra küldte őket.

Az ügyfelek szerették, mert az ő számukra is folyamatosan rendelkezésre állt: nappal és éjszaka, munkaidőn kívül is.

A vezetése alatt új termékeket hoztunk tető alá, és új üzletágakat indítottunk el.

Amikor végül összehívott mindanniunkat egy meetingre, soha nem emlegette fel mindazt, amit ő maga tett meg, mindig csak a mi elért sikereinkről beszélt, és ilyenkor mindig név szerint említette az alkalmazottakat. Elérte, hogy mindannyian nagyon különlegesnek érezzük magunkat.

Szenvedélyesen lojális volt a munkavállalókhoz, gyakran helyettünk is vállalta a felelősséget. Cserébe tőlünk a lehető legnagyobb lojalitást és elkötelezettséget kapta. Sose kérte ezt tőlünk – erre nem volt szükség.

Mindannyian rengeteget tanultunk tőle: Jim P. Dougherty-től. Számos volt munkatársam ragyogó karriert futott be, miután ő elment tőlünk, hogy az IntraLinks CEO-jaként folytassa tovább.

Éljen a jó vezetés!

Egyetértetek?

(forrás: LinkedIn Pulse)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés