hirdetés
hirdetés

Innováció

A Fitpuli nyerte a „2019. év Legjobb Startup Vállalkozása” Díjat a Magyar Innovációs Nagydíj pályázaton

A Magyar Innovációs Alapítvány és a Magyar Innovációs Szövetség közösen, immár 28. alkalommal meghirdetett Magyar Innovációs Nagydíj pályázatán összesen nyolc kategóriában díjaztak kiemelkedő műszaki, gazdasági és innovációs eredményeket. A Fitpuli a fiatal vállalkozások számára kiírt startup kategóriában szerepelt az első helyen, amely hatalmas megtiszteltetés, egyben értékes visszajelzés a csapat számára.

A Fitpuli egy digitális vállalati egészségprogram, amely az egészséges életmód szempontjából kulcsfontosságú 6 életterület (többek között a megfelelő mozgás, étkezés, alvásminőség és stresszkezelés) fejlesztésében támogat tudományosan igazolt módszerekkel. A programban elérhetők támogató videók, egyéni és csoportos kihívások, valamint a személyes adatelemzés révén ad motivációs visszajelzéseket. A Fitpuli a meglévő krónikus betegségek hatékonyabb menedzsmentjét is segíti, mindezt magas szintű adatbiztonság mellett.

„Ez volt az első nyílt pályázat, amelyen elindultunk az alapításunk óta” – mondta el Dr. Oláh Dániel, a Fitpuli Kft. társalapítója és ügyvezetője. – „Úgy éreztük, olyan fejlődési szakaszba léptünk, ahol már bátran megmérkőzhetünk más indulókkal. A 2019-es évet komoly fejlesztésekkel zártuk, és a piacon is jelentős növekedést értünk el. Mindez megerősített minket az indulásról való döntésben.”

„Komoly érdeklődéssel vártuk az eredményt, hittünk abban, hogy az egészség van olyan fontos téma, hogy felkelti a bírálók érdeklődését” – tette hozzá Dr. Békási Sándor, társalapító és termékfejlesztési vezető. – „A kiírásban foglaltak alapján ugyanis komplex módon, több szempont alapján értékelte a pályázatokat a zsűri: az innováció bemutatása mellett fontos tényezőként nevezték meg a gazdasági és piaci eredményt, illetve számos különböző referencia felmutatása is elvárás volt, beleértve vevőink és partnereink véleményét, szakvéleményeket, szakcikkeket és a médiában való megjelenést is.”

A Fitpuli speciális piaci résben fejleszt: egyesíti egyfelelől a vállalati egészségfejlesztés területét, ideértve annak orvos-szakmai hátterét és az életmódváltoztatás pszichológiai támogatását; másfelől a digitális okoseszközök és szoftverek piacát, a személyes egészségügyi és életmód-adatok elemzésével és személyre szabott visszajelzésével kombinálva. 2019-ben egy év alatt az induló 5 ezerről 30 ezerre növelték az eladott licenszeik számát, megnégyszerezték a bevételüket, miközben a csapatuk 12 főről immár több mint 20 főre bővült. 

„A nyugati országokban már néhány éve elindult, Magyarországon pedig most van felemelkedőben a vállalati egészségfejlesztés piaca” – emelte ki Oláh Dániel. – „A digitális megoldások azonban még itt is újdonságnak számítanak. Széles körű bevezetésük jelentősen olcsóbb, míg a megtérülésük egyértelmű, bizonyított és mérhető. Egy több ezer fős alkalmazotti létszámmal dolgozó nagyvállalatnak pedig egyáltalán nem mindegy, hogy hányan és mennyi ideig betegek a cégnél – egészséges szokások kialakításával komoly termelékenység növekedés érhető el, mindez pedig a vállalati hangulatra is pozitív hatással van.”

A Fitpuli központi terméke a mobilalkalmazás formájában működő egészségprogram, amely jelenleg csak vállalati ügyfelek számára érhető el. A cég 2020-ban számos funkcióbővítés mellett a külföldi piacralépést készíti elő, ennek első lépéseként sikerrel zárták az osztrák weXelerate bécsi akcelerátor programját idén januárban, és aktívan tárgyalnak külföldi partnerekkel.

(forrás: Fitpuli)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Üzlet és Pszichológia és a HRPWR.HU ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 4.0 online szakmai konferencia szeptember 24-én.

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés