hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi szakirodalom

3 pontban a humán analitikai rejtelmekről

Ebből a cikkből betekintést kapunk, hogyan alkalmazhat humán analitikát a HR munkaerő keresési és megtartási folyamatokban. A cikk rámutat arra, hogy az eddig vallott nézetek az analitikai elemzések hatására tévesnek bizonyulnak, így célszerű néhány dolgot újragondolni. Ezeket a cikk szerzője 3 pontban foglalta össze.

Először is ki kell választanunk a megfelelő módot a munkaerő toborzásra és megtartásra.
Egy ázsiai bank egy már jól ismert módszert választott; a legnívósabb egyetemekről kiválasztani a legokosabb és legügyesebb embereket. A kérdés az volt, hogy vajon működni fog-e ez a módszer, amikor az egyébként több mint 8.000 fős vállalat belefogott egy jelentős átszervezésbe. A sikeres átszervezés érdekében a bank adatelemzőkkel dolgozott együtt, hogy feltérképezzék a vállalat kulcsembereit, új pozíciókat fedezzenek fel a vállalaton belül, vagy csak simán betekintést nyerjenek a vállalat mindennapi működésébe. Kiderült, hogy hatalmas mértékben járul hozzá a bank sikerességhez mindössze néhány kulcs pozícióban dolgozó ember. A vezetőségnek nem kellett sok idő, hogy a cég struktúráját úgy szervezzék át, hogy főként ezen kulcs pozíciók és csoportok köré építsék fel a szervezetet.

 

Olvasd tovább a cikket, hogy megtudd a másik két szempontot, és a humán analitikában rejlő értéket:

https://www.mckinsey.com/business-functions/organization/our-insights/people-analytics-reveals-three-things-hr-may-be-getting-wrong

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés