hirdetés
hirdetés
hirdetés

Külföldi szakirodalom

3 pontban a humán analitikai rejtelmekről

Ebből a cikkből betekintést kapunk, hogyan alkalmazhat humán analitikát a HR munkaerő keresési és megtartási folyamatokban. A cikk rámutat arra, hogy az eddig vallott nézetek az analitikai elemzések hatására tévesnek bizonyulnak, így célszerű néhány dolgot újragondolni. Ezeket a cikk szerzője 3 pontban foglalta össze.

Először is ki kell választanunk a megfelelő módot a munkaerő toborzásra és megtartásra.
Egy ázsiai bank egy már jól ismert módszert választott; a legnívósabb egyetemekről kiválasztani a legokosabb és legügyesebb embereket. A kérdés az volt, hogy vajon működni fog-e ez a módszer, amikor az egyébként több mint 8.000 fős vállalat belefogott egy jelentős átszervezésbe. A sikeres átszervezés érdekében a bank adatelemzőkkel dolgozott együtt, hogy feltérképezzék a vállalat kulcsembereit, új pozíciókat fedezzenek fel a vállalaton belül, vagy csak simán betekintést nyerjenek a vállalat mindennapi működésébe. Kiderült, hogy hatalmas mértékben járul hozzá a bank sikerességhez mindössze néhány kulcs pozícióban dolgozó ember. A vezetőségnek nem kellett sok idő, hogy a cég struktúráját úgy szervezzék át, hogy főként ezen kulcs pozíciók és csoportok köré építsék fel a szervezetet.

 

Olvasd tovább a cikket, hogy megtudd a másik két szempontot, és a humán analitikában rejlő értéket:

https://www.mckinsey.com/business-functions/organization/our-insights/people-analytics-reveals-three-things-hr-may-be-getting-wrong

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A legsikeresebb digitális kommunikációs kampányokat és megoldásokat keressük, pontszerzés a Kreatív-MAKSz M+Listán. Hosszabbított nevezési határidő: 12.15.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

hirdetés