hirdetés
hirdetés

Karrierhír

Varga-Hering Zsuzsanna a Telenor újonnan alakult, digitális csatornákért felelős igazgatósága élén

A koronavírus járvány alatt az ügyfelek teljeskörű digitális kiszolgálása különösen nagy hangsúlyt kapott számos iparágban. A felgyorsult piaci trendeket kiszolgáló szerepkör a Telenornál a digitális csatornák és online értékesítési területének igazgatósággá alakulását jelentette, melyet Varga-Hering Zsuzsanna irányít a jövőben. Zsuzsanna 2016 szeptemberében csatlakozott a Telenorhoz a terület osztályvezetőjeként, korábban nemzetközi és hazai kreatív kommunikációs ügynökségeknél szerzett tapasztalatot.

A COVID-19 járványidőszak magával hozta a digitális csatornák szerepének felértékelődését. Rengetegen a piaci trendeket meghaladó tempóban egyfajta digitális ugródeszkára léptek, megtanultak olyan online képességeket, amiknek eddig nem voltak birtokában. Az ügyfelek digitális fejlődését a pandémia első hullámában is támogatta, hogy a Telenor számos népszerű ügyintézési lehetőséget a korábbinál egyszerűbbé tett, és ezekhez közérthető oktatóvideó-sorozatot indított. Az online terület és digitális ügyfélközpontúság hosszú távon tovább erősödik azzal, hogy a mobiltársaságnál tovább erősödik a digitális csatornák fejlesztésére fordított figyelem.

A Telenor digitális csatornák és online értékesítési igazgatóság élére Varga-Hering Zsuzsanna került, aki több, mint tíz éves szakmai tapasztalattal rendelkezik a kommunikációs és kereskedelmi szektorban, nyolcéves vezetői gyakorlattal felvértezve nyerte el a Telenor menedzsmentjének bizalmát. Zsuzsanna korábban a Mall.hu-nál felelt a marketing és kommunikációs területért, ezt megelőzően pedig különböző reklámügynökségeknél dolgozott digitális területen. Csatlakozása óta, 4 éve a Telenor Magyarországnál, osztályvezetőként irányította a területet.

Varga-Hering Zsuzsanna

Zsuzsanna szakterületén is kihívásokkal teli időszakot hozott a koronavírus, a valaha volt legmagasabb szinten van jelenleg az online csatornák használata. „Azonnali válaszreakcióra, gyorsan elindított fejlesztési sprintekre, a komplex tranzakciók egyszerűsítésére van szükség, hogy a digitális térben könnyen elvégezhetők legyenek a folyamatok. Igyekeztünk kézzelfoghatóbbá tenni az internetes ügyintézést azoknak, akik először találkoztak ilyen digitális megoldásokkal, amelyeket törekszünk élményszerű teendővé varázsolni.” – nyilatkozta a szakember.

A lakossági ügyfelek mellett a B2B területen is erősödik az igény a digitalizált megoldásokra, növekszik az igény az online szolgáltatásokra, így a vezető célja az értékesítési és támogatói funkciók erősítése, az üzleti ügyfélbázis még nagyobb részének magas minőségű digitális kiszolgálása.

Zsuzsanna személyes érdeklődése kötődik a természetjáráshoz, szabadidejében az online világból kiszakadva nyaralót újít fel a Balaton-felvidéken. „Szeretek mindent, aminek köze van a természethez, a tavakhoz. Az utazás és az aktív pihenés nagyon jól kikapcsol és feltölt a hétköznapokra.”

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés