hirdetés
hirdetés

HR-mérőeszköz

Változó toborzási folyamatok: egy új eszköz lehet a válasz!

Munkakeresőként biztosan mindenki belefutott már az ignorált jelentkezésekbe, interjú utáni mély csendbe. Senkinek sem jó a visszajelzés hiánya, különösen nem akkor, ha az ember új állást keres. Azonban egy új HR mérőeszköz, a BrandCruiter értékelő rendszere megoldás lehet mind a munkavállalók, mind a vállalatok HR csapatai számára.

Munkavállalói és munkáltatói szemszögből is jóval nagyobb a világ, mint korábban. Teljes mértékben igaz ez a HR feladatokra is, amelyek már jóval összetettebbek és szerteágazóbbak annál, mint a munkavállalók vállalatba integrálása, állásinterjúk lebonyolítása. Sokkal fontosabb lett a valós idejű visszajelzés és természetesen a pályázók, majd munkatársak megtartása.

Egyre több megoldás nyílik arra, hogy egy cég javíthasson a folyamatain. De mi a helyzet a toborzási folyamatokkal? Hogyan lehetne jobbá válni, hatékonyabban megtalálni a megfelelő munkaerőt vagy munkáltatót? A kiválasztást követően pedig megtartani, és optimalizálni a folyamatokat?

Miért fontos mérni a jelöltélményt?

Jogosan merül fel a kérdés, ahogyan az is, hogy miért fontos odafigyelni a HR kommunikáció fejlesztésére? A HR kommunikáció közvetlen hatással van a vásárlói döntésekre is. Ez a következő időszakban, a várható munkanélküliség hatására még érzékenyebbé teszi majd az álláskeresőket, tehát markánsan emelkedni fog!

A felmérések szerint a jelöltek

  • 54%-a állította, hogy vásárlói döntéseire is aktívan kihatnak jó, illetve kellemetlen pályázói élményei;
  • 68%-a örülne, ha megkérdeznék a cégek, hogy résztvevőként mi volt a véleménye a kiválasztási folyamatukról;
  • 69%-a sosem jelentkezne olyan vállalathoz, ahol szerzett már negatív élményt álláskeresőként.

Milyen beszédes számok ezek! Éppen ezért fontos, hogy a kiválasztási folyamatok mérésére a jövőben nagyobb hangsúlyt fektessenek a HR szakemberek is.

Innovatív, különleges rendszer lehet a megoldás

Erre a válasz egy olyan innovatív, egyedülálló koncepción alapuló HR mérőeszköz, amely segítséget nyújt a vállalatok és HR szolgáltatók kiválasztási folyamatának folyamatos fejlesztésében.

A BrandCruiter egy olyan értékelő rendszer, amely mögött egy magas szaktudással rendelkező HR szakember áll, aki évtizedekig a folyamatok részese volt. Aki egy olyan eszközt szeretne a pályázók és a vállalatok kezébe adni, amely win-win a jelöltek és a profi, modern HR csaptok számára. A jelölteknek tájékozódási támpontot nyújt, melyik vállalatnál milyen jelöltélményre számíthatnak, a HR vezetőknek pedig valós idejű, adatalapú döntéstámogatást ad a toborzás-kiválasztási folyamataik áttekintéséhez és fejlesztéséhez.

Hiszen a jól optimalizált, mért és agilis kiválasztási folyamatok nem csak a pályázónak, de a HR csapatnak is nagy előnyére válnak. Ki ne szeretne pozitív élményként gondolni egy állásinterjúra?

Másrészről pedig ki ne szeretné a leginkább csapatba illő munkavállalót megtalálni?

A BrandCruiter partnerek előnyei több jelentkezés és az elutasítás ellenére is, az „elégedett” leendő ügyfelek, hiszen:

  • tudatosabb jelöltekre és több jelentkezésre számíthatnak,
  • a valódi tehetségekért folytatott verseny az átmeneti munkanélküliségben sem lesz kisebb,
  • a jelöltek elégedettsége nem csak a munkáltatói márkára, de a vásárlási szokásokra és ezzel a vállalat bevételeire is hatással van.

Bővebb információ:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(x)

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés