hirdetés
hirdetés

HR-mérőeszköz

Változó toborzási folyamatok: egy új eszköz lehet a válasz!

Munkakeresőként biztosan mindenki belefutott már az ignorált jelentkezésekbe, interjú utáni mély csendbe. Senkinek sem jó a visszajelzés hiánya, különösen nem akkor, ha az ember új állást keres. Azonban egy új HR mérőeszköz, a BrandCruiter értékelő rendszere megoldás lehet mind a munkavállalók, mind a vállalatok HR csapatai számára.

Munkavállalói és munkáltatói szemszögből is jóval nagyobb a világ, mint korábban. Teljes mértékben igaz ez a HR feladatokra is, amelyek már jóval összetettebbek és szerteágazóbbak annál, mint a munkavállalók vállalatba integrálása, állásinterjúk lebonyolítása. Sokkal fontosabb lett a valós idejű visszajelzés és természetesen a pályázók, majd munkatársak megtartása.

Egyre több megoldás nyílik arra, hogy egy cég javíthasson a folyamatain. De mi a helyzet a toborzási folyamatokkal? Hogyan lehetne jobbá válni, hatékonyabban megtalálni a megfelelő munkaerőt vagy munkáltatót? A kiválasztást követően pedig megtartani, és optimalizálni a folyamatokat?

Miért fontos mérni a jelöltélményt?

Jogosan merül fel a kérdés, ahogyan az is, hogy miért fontos odafigyelni a HR kommunikáció fejlesztésére? A HR kommunikáció közvetlen hatással van a vásárlói döntésekre is. Ez a következő időszakban, a várható munkanélküliség hatására még érzékenyebbé teszi majd az álláskeresőket, tehát markánsan emelkedni fog!

A felmérések szerint a jelöltek

  • 54%-a állította, hogy vásárlói döntéseire is aktívan kihatnak jó, illetve kellemetlen pályázói élményei;
  • 68%-a örülne, ha megkérdeznék a cégek, hogy résztvevőként mi volt a véleménye a kiválasztási folyamatukról;
  • 69%-a sosem jelentkezne olyan vállalathoz, ahol szerzett már negatív élményt álláskeresőként.

Milyen beszédes számok ezek! Éppen ezért fontos, hogy a kiválasztási folyamatok mérésére a jövőben nagyobb hangsúlyt fektessenek a HR szakemberek is.

Innovatív, különleges rendszer lehet a megoldás

Erre a válasz egy olyan innovatív, egyedülálló koncepción alapuló HR mérőeszköz, amely segítséget nyújt a vállalatok és HR szolgáltatók kiválasztási folyamatának folyamatos fejlesztésében.

A BrandCruiter egy olyan értékelő rendszer, amely mögött egy magas szaktudással rendelkező HR szakember áll, aki évtizedekig a folyamatok részese volt. Aki egy olyan eszközt szeretne a pályázók és a vállalatok kezébe adni, amely win-win a jelöltek és a profi, modern HR csaptok számára. A jelölteknek tájékozódási támpontot nyújt, melyik vállalatnál milyen jelöltélményre számíthatnak, a HR vezetőknek pedig valós idejű, adatalapú döntéstámogatást ad a toborzás-kiválasztási folyamataik áttekintéséhez és fejlesztéséhez.

Hiszen a jól optimalizált, mért és agilis kiválasztási folyamatok nem csak a pályázónak, de a HR csapatnak is nagy előnyére válnak. Ki ne szeretne pozitív élményként gondolni egy állásinterjúra?

Másrészről pedig ki ne szeretné a leginkább csapatba illő munkavállalót megtalálni?

A BrandCruiter partnerek előnyei több jelentkezés és az elutasítás ellenére is, az „elégedett” leendő ügyfelek, hiszen:

  • tudatosabb jelöltekre és több jelentkezésre számíthatnak,
  • a valódi tehetségekért folytatott verseny az átmeneti munkanélküliségben sem lesz kisebb,
  • a jelöltek elégedettsége nem csak a munkáltatói márkára, de a vásárlási szokásokra és ezzel a vállalat bevételeire is hatással van.

Bővebb információ:  This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

(x)

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés