hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award 2017 Best Practices

Tanulj a munkáltatói márkaépítés legjobbjaitól!

Mi a titka az olyan nagyvállalatoknak, mint a British Telecommunications, a Telekom vagy a Generali? A 2017-es Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatkozásából megtudhatjuk, hogy melyek azok a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok és legkiválóbb stratégiák, amelyeket a díjat elnyert cégek alkalmaztak.

Az MPRSz tavaly harmadik alkalommal adta át az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy díjazza azokat a munkáltatókat, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díjátadóról mi is beszámoltunk. A díjnyertes megoldások 2018. május 15-én az Employer Branding Award 2017 Best Practices konferencia keretében mutatkoznak be.

A rendezvény célja, hogy izgalmas esettanulmányokat bemutatva megismertesse a résztvevőket a ‒ közép- és nagyvállalatok által megvalósított ‒ legjobb hazai gyakorlatokkal és legkiválóbb stratégiákkal, annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A nap során többek közt a British Telecommunications branding strategy-jéről, az Eaton EMEA BSC employer branding kampányáról, a Magyar Telekom 2017 tavaszi employer branding kampányáról és a Bosch Magyarország karrierfilm-stratégiájáról is hallhatunk előadást.

A rendezvény moderátora Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, az Employer Branding Award létrehozója lesz.

Az eseményre 2018. május 15-én, 13 órától a Müpa Kék termében (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.) kerül sor.

Ízelítő a programból:

‒ Employer Branding Strategy – BT (British Telecommunications)

előadó: Fazekas Máté, British Telecommunications, Munkáltatói márkáért felelős vezető; Batiz András, Impact Works, ügyvezető

‒ Eaton EMEA BSC Employer Branding Kampány

előadó: Szabó Anita, Eaton Enterprises Hungary, Project Manager

‒ 2017. tavaszi Employer Branding Kampány

előadó: Ábrahám Rita, Magyar Telekom, HR tanácsadó

‒ Mi vagyunk az Erste!

előadó: egyeztetés alatt

‒ Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!

előadó: Árr Mariann, Roar Kft. ügyvezető; Generali Biztosító, marketing- és CX-vezető

‒ Employer Branding kiépítése a Shoptec Kft-nél 2017

előadó: Kissné Sághegyi Katalin, Shoptec, PR manager

‒ Bosch Magyarország – karrier film stratégia

előadó: egyeztetés alatt

 Részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő

MPRSZ tagoknak 20% kedvezmény: 19 920 Ft + áfa / fő

További részletek a folyamatosan frissülő eseményoldalon és a Facebook-eseménynél  olvashatók.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

Business to business kommunikációs verseny, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Workshop Content+Marketing Award kiemelkedő kampányainak bemutatására szeptember 12-én.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Tervezzük meg együtt a munkavállalód élményét! Időpont: szeptember 28.

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Nevezési határidő: október 5.

Coaching eszközök a gyakorlatban hr-eseknek, coaching szemléletű vezetőknek és coachoknak. Időpont: október 11., 09.00 - 16.00

Részletes program hamarosan! 2018. november 15.

hirdetés