hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award 2017 Best Practices

Tanulj a munkáltatói márkaépítés legjobbjaitól!

Mi a titka az olyan nagyvállalatoknak, mint a British Telecommunications, a Telekom vagy a Generali? A 2017-es Employer Branding Award díjazott kampányainak bemutatkozásából megtudhatjuk, hogy melyek azok a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatok és legkiválóbb stratégiák, amelyeket a díjat elnyert cégek alkalmaztak.

Az MPRSz tavaly harmadik alkalommal adta át az Employer Branding Awardot, amelynek célja, hogy díjazza azokat a munkáltatókat, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel példát mutatnak a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díjátadóról mi is beszámoltunk. A díjnyertes megoldások 2018. május 15-én az Employer Branding Award 2017 Best Practices konferencia keretében mutatkoznak be.

A rendezvény célja, hogy izgalmas esettanulmányokat bemutatva megismertesse a résztvevőket a ‒ közép- és nagyvállalatok által megvalósított ‒ legjobb hazai gyakorlatokkal és legkiválóbb stratégiákkal, annak érdekében, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek.

A nap során többek közt a British Telecommunications branding strategy-jéről, az Eaton EMEA BSC employer branding kampányáról, a Magyar Telekom 2017 tavaszi employer branding kampányáról és a Bosch Magyarország karrierfilm-stratégiájáról is hallhatunk előadást.

A rendezvény moderátora Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, az Employer Branding Award létrehozója lesz.

Az eseményre 2018. május 15-én, 13 órától a Müpa Kék termében (1095 Budapest, Komor Marcell u. 1.) kerül sor.

Ízelítő a programból:

‒ Employer Branding Strategy – BT (British Telecommunications)

előadó: Fazekas Máté, British Telecommunications, Munkáltatói márkáért felelős vezető; Batiz András, Impact Works, ügyvezető

‒ Eaton EMEA BSC Employer Branding Kampány

előadó: Szabó Anita, Eaton Enterprises Hungary, Project Manager

‒ 2017. tavaszi Employer Branding Kampány

előadó: Ábrahám Rita, Magyar Telekom, HR tanácsadó

‒ Mi vagyunk az Erste!

előadó: egyeztetés alatt

‒ Hello Roar! Dolgozz szabadon, a világ a tiéd!

előadó: Árr Mariann, Roar Kft. ügyvezető; Generali Biztosító, marketing- és CX-vezető

‒ Employer Branding kiépítése a Shoptec Kft-nél 2017

előadó: Kissné Sághegyi Katalin, Shoptec, PR manager

‒ Bosch Magyarország – karrier film stratégia

előadó: egyeztetés alatt

 Részvételi díj: 24 900 Ft + áfa / fő

MPRSZ tagoknak 20% kedvezmény: 19 920 Ft + áfa / fő

További részletek a folyamatosan frissülő eseményoldalon és a Facebook-eseménynél  olvashatók.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés