hirdetés
hirdetés
hirdetés

Google Assistant

Személyi asszisztensnek csapott fel a robot – félhet a humán munkaerő?

Félelmetes újítást mutatott be a Google: prezentációjukban egy hangfelvételt hallhatunk, amelyben a Google Assistant mesterséges intelligenciája valós telefonbeszélgetéseket folytat le egy vendég asszisztenseként előbb egy fodrászat, majd egy étterem alkalmazottjával. Így néz hát ki a jövő munkaereje, amelyről lassan inkább jelen időben kellene beszélnünk?

Ahogy azt korábban már mi is több alkalommal megírtuk, az egyre fejlettebb mesterséges intelligencia megjelenése a közeljövőben átrajzolja a munkaerőpiacot, és ennek következtében a hr feladatai is módosulni fognak. Amint az a Google prezentációjából is látszik, a mesterséges intelligencia mára olyan fejlettségi szintre ért el, hogy hamarosan bevethető lesz – sőt úgy néz ki, már most is bevethető – olyan munkakörökben, amelyekre korábban csak a humán munkaerő pályázhatott. Hogy ez mit jelent a munkaerőpiac szempontjából és a hr feladataira nézve, arról korábbi cikkeinkben olvashatnak; ugyanakkor természetesen számos kérdést vet fel a mesterséges intelligencia titkári vagy asszisztensi munkakörben, de számos ezekhez hasonló munkakörben, például ügyfélszolgálati munkatársként – vagy akár a toborzás-kiválasztási folyamaton belül telefonos előszűrőként – történő alkalmazása.

Íme a videó, amelyben a Google Assistant telefonon egyeztet időpontot:

(forrás: Mashable)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés