hirdetés
hirdetés
hirdetés

Freshhh

Online szimulációs versennyel szólítja meg a digitális generációt a MOL

Az olajvállalat kihirdette a 12. alkalommal megrendezett Freshhh verseny győzteseit. A Freshhh egy nemzetközi online szimulációs verseny az olaj- és gázipar iránt érdeklődő tehetséges egyetemi hallgatók számára. A Freshhh kezdeményezéssel a MOL szorosabbra kívánja fűzni a kapcsolatot a digitális generációval, vonzó karrierlehetőségeket kínálva számukra. Az idei megmérettetésre több mint 1000 csapat nevezett be a világ több mint 70 országából, melyek közül a francia „Road to Buda” és a holland „Snelle Planga” került ki győztesen. A program 2007-es indulása óta a MOL több mint 120 korábbi Freshhh-résztvevőt vett fel, közülük többen azóta magas szintű szakértői és vezetői pozíciókban dolgoznak.

Múlt héten a MOL-csoport Magyarországon rendezte meg a 12. alkalommal meghirdetett, évek óta sikeres, díjnyertes Freshhh diákvetélkedő élő döntőjét. A döntőben a hat legjobb nemzetközi – Horvátországból, Franciaországból, Hollandiából és Lengyelországból jelentkezett – csapat mérkőzött meg a fődíjért. A kihívásokkal teli küzdelemből végül a francia „Road to Buda” és a holland „Snelle Planga” került ki győztesen.

A Freshhh olyan online nemzetközi, egyetemi hallgatóknak szóló verseny, melynek során a résztvevők egy-egy integrált olajipari vállalat irányításáért felelősek. A háromfős csapatoknak napi döntéseket kell hozniuk területfejlesztési projektekről, finomító építéséről, kiskereskedelmi hálózat kiépítéséről és a legjobb termékportfólió létrehozásáról.

A mostani megmérettetésre a világ több mint 70 országából neveztek a résztvevők. A 2018-as Freshhh versenyre összesen több mint 1000 csapat nevezett. A virtuális játék két fordulóját az élő döntő követte, melyben a résztvevők képet kaptak a MOL-csoport 2030-as stratégiájának legfőbb pilléreiről, megoldásokat vázoltak fel az egyes üzleti szegmensekben potenciálisan felmerülő kihívásokra, és előadták ötleteiket azzal kapcsolatban, hogy miként lehet vonzóvá tenni az olaj- és gázipart a fiatal tehetségek számára. Végül a tanulók egy érdekes vitában csillogtathatták meg együttműködési, tárgyalási és előadói képességeiket.

Mindegyik csapat kiválóan teljesített, a MOL felsővezetőiből álló zsűrinek azonban választania kellett, és végül holtversenyben a francia „Road to Buda” és a holland „Snelle Planga” csapatokat találták a legjobbnak. A harmadik helyen a francia „The Oil’believable” csapat végzett, a horvát „Godot” csapat pedig különdíjban részesült. Az első három helyezett csapat 25 000 euró összértékű díjakkal gazdagodott.



„A legutóbbi Freshhh vetélkedő népszerűsége megint csak azt bizonyítja, hogy a MOL tudja, hogyan kell a digitális generációt megszólítani. Örömmel látom, hogy tehetségkutató programjainknak köszönhetően a fiatalok olyan munkahelynek látják a MOL-t, ahol a munka nemcsak izgalmas, hanem kifizetődő is, és amelynél fényes karriert futhatnak be. Folyamatosan újragondoljuk és átdolgozzuk programjainkat, hogy vonzók maradjunk az újabb és újabb generációk számára, akiknek friss és innovatív energiája elengedhetetlen a MOL2030-as stratégiában lefektetett transzformáció megvalósításához” – nyilatkozta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR-igazgatója.

A program 2007-es indulása óta a MOL több mint 120 korábbi Freshhh-résztvevőt vett fel. Közülük többen azóta magas szintű szakértői és vezetői pozíciókban dolgoznak.

A tavalyi győztesek junior mérnökként, az úgynevezett Mérnökakadémia Program keretében csatlakoztak a MOL-hoz, jelenleg pedig a MOL zászlóshajójának számító vegyipari beruházáson dolgoznak. Kovács Emánuel, aki szintén csapattag volt, így nyilatkozott: „Minden olyan gyorsan történt, miután megnyertük a Freshhh-t. Tavaly az egész csapatunk csatlakozott a MOL-hoz a Mérnökakadémia Program részeként, majd egyből a cég legnagyobb beruházásán kezdtünk el dolgozni. A Polyol projekt a MOL petrolkémiai terjeszkedésének egyik sarokköve, a MOL 2030-as stratégia legfőbb pillére, úgyhogy igazán izgalmas dolog, hogy testközelből részesei lehetünk a vállalat átalakulásának.”

SZÍVESEN HALLANÁL TÖBBET A TOBORZÁS ÉS A MEGTARTÁS JÓ GYAKORLATAIRÓL? AKKOR GYERE EL HRKOMM AWARD BEST PRACTICES ESEMÉNYÜNKRE, AHOL A HRKOMM AWARD 2018 NYERTES PÁLYÁZATAIT MUTATJUK BE!

Időpont:
2019. február. 20. 08:50
Helyszín:
KPMG (1134 Budapest, Váci út 31.)

Program

8.50 - 9.20 REGISZTRÁCIÓ

9.20 - 9.35
STATUSAPP - DIGITÁLIS HR-ESZKÖZ A ZSEBEDBEN
EZÜST
Pályázó: ShiwaForce.com
Előadó: Kovach Anton, vezérigazgató
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb visszajelző / teljesítményértékelő rendszer

9.35 - 9.50
MÁRKA? NEM AZ ÉN ÜGYEM. LOVEBRAND AKADÉMIA - TELEKOM 2017-2018
ARANY
Pályázó: Magyar Telekom
Előadó: Bödör András, márka senior szakmai irányító
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, egyéb munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldás

9.50 - 10.05
ERSTE GOT TALENT SHOW
EZÜST
Pályázó: Erste Bank Hungary
Előadó: Muzik Mónika
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb vállalati esemény

10.05 - 10.20
HÍDEMBEREK A KULTÚRAFEJLESZTÉSÉRT
EZÜST
Pályázó: MOL Nyrt.
Előadó: Vicze Anikó, kultúra nagykövet és Molnár Hajnalka, képzés & fejlesztés partner
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással

10.20 - 10.35
DEALOGIC KÖVESD A NYULAT! KAMPÁNY
EZÜST
Pályázó: Café Communications
Előadó: Varga Gábor Zoltán, operatív vezető
Társpályázó: Be Social
Megbízó: Dealogic Hungary
Kategória: Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, leendő munkavállalók - toborzás / legjobb integrált toborzási kampány

10.35 - 10.50
VODAFONE TOBORZÓ VIDEÓK
EZÜST
Pályázó: Lounge Communication
Előadó: Sallai Fanni, account executive
Társpályázó: Human Telex
Megbízó: Vodafone Shared Services Budapest
Kategória: Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legtalálóbb kampány az Y és Z generáció számára

10.50 - 11.15 KÁVÉSZÜNET

11.15 - 11.30
MUNKÁS HÉTKÖZNAPOK A KÖZÖSSÉGI MÉDIÁBAN
EZÜST
Pályázó: SAKKOM Interaktív
Előadó: Szili Nikolett, kommunikációs tanácsadó
Megbízó: Szerelvénybolt Kft.
Kategória: Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, leendő munkavállalók - toborzás / legjobb közösségimédia-megjelenés

11.30 - 11.45
EL TUDOD VEZETNI? BIZONYÍTSD BE.
EZÜST
Pályázó: Waberer's-Szemerey Logisztika
Előadók: Barna Zsolt, ügyvezető igazgató és Varga Dorottya, marketing manager
Társályázó: Meraki Marketing
Kategória: Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, leendő munkavállalók – toborzás  / legjobb álláshirdetés-szöveg

11.45 - 12.00
WORLD OF WORK MONNSHOT 2017
EZÜST
Pályázó: AON
Előadó: Uzsák Éva Virág, cégvezető
Társpályázó: 21. Század Kommunikáció
Kategória: HR innováció

12.00 - 12.15
SMART THURSDAY: SZOKÁS HATALMA – GAMIFICATION ALPAKÁTÓL A MAJOMIG. AVAGY HOGYAN TERVEZ OKTATÁSI PLATFORMOT EGY DIGITÁLIS ÜGYNÖKSÉG?
EZÜST
Pályázó: HPS Experience
Kategória: HR innováció

12.15 - 12.30
SAJÁT ÉLMÉNYBŐL TOBORZÁS: SZAKMAI TITKAINK ÉJSZAKÁJA
ARANY
Pályázó: Danubius Hotels Group
Előadó: Kőnig Erika, kommunikációs igazgató
Kategória: Partnerek és leendő munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, leendő munkavállalók – toborzás / legjobb nyílt nap esemény

12.30 - 12.45
CIB ÖTLET CAMPUS - MUNKATÁRSI HACKATON
ARANY
Pályázó: CIB Bank
Előadó: Szinai Ádám, marketingkommunikáció és PR vezető
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb vállalati esemény

12.45 - 13.45 EBÉDSZÜNET

13.45 - 14.00
ÉRTED? ÉRTEM! (KAYSER BELSŐ KOMMUNIKÁCIÓS PROJEKT)
ARANY
Pályázó: Kayser Automotive Hungária
Előadó: Pintér Henriette, HR vezető helyettes
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb integrált belső kampány

14.00 - 14.15
„MINDIG LEHET HATÉKONYABBAN - VÁLLALATI TIPPEK-TRÜKKÖK HÍRLEVÉL”
ARANY
Pályázó: Wavemaker Hungary
Előadó: Hornok Attila, stratégiai tervező
Kategória: Munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások, legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással

14.15 - 14.30
ROAR - LEGYEN INFLUENCER A FALKA!
AZ ÉV HR MEGOLDÁSA
Pályázó: POME
Előadó: Bendl Mátyás, CEO
Megbízó: Roar by Generali

14.30 - 14.45
EGY SIKERTÖRTÉNET A SOKSZÍNŰSÉGRŐL: BLINDLUNCH
ARANY
Pályázó: Microsoft
Előadó: Dorogi Bea, HR manager
Kategória: Sokszínűség díj

14.45 - 15.00
INSIGHT ALAPÚ TRÉNINGMEGOLDÁS KÉKGALLÉROSOKNAK: GRUNDFOS ASSZERTIVITÁS TRÉNING
EQ KÜLÖNDÍJ
Pályázó: Impact Works
Előadó: Bőhm Kornél, Impact Works, partner, Employer Branding üzletágvezető
Megbízó: Grundfos Magyarország

Részvételi díj:
Teljes árú jegy január 19-től: 39 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 34 900 Ft+áfa/fő

HR szolgáltatóknak:
Teljes árú jegy január 19-től: 49 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 44 900 Ft+áfa/fő

A jelentkezési lap ide kattintva tölthető le.

Kapcsolat: Matiszkó Kitti, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 06 1 430 4570

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award 2018 nyertes pályázatainak bemutatása február 20-án.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

hirdetés