hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Növeljük a teljesítményt sztori alapú kampánnyal!

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a „Legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással” kategória aranyérmes megoldását tesszük közzé a munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások közül.

A Vidanet Zrt. kis győri szolgáltatóként kezdte működését 1990-ben, mára a Dunántúl meghatározó internet-, tévé- és telefonszolgáltatója lett. A piaci verseny az egymás ügyfeleiért harcoló szolgáltatók között kiélezett, az üzleti teljesítmény motorjai – ügyfélszerzésben és megtartásban is – az értékesítők.

Radics Zsuzsanna - Vidanet

A kihívások és célok címszavakban a következők voltak:

1. Erősödő értékesítési kényszer: motivációs HR-eszközök korlátainak felismerése (nagy ívű növekedés hiánya), pénzügyi juttatások növelésének üzleti plafonja. Cél: külső ösztönzők helyett belső motiváció erősítése, rövid távon is ösztönző erők alkalmazása, pl. versengés csapatban, egymással, önmagukkal.

2. Eltérő szerződéses viszony: a cég néhány ügyfélszolgálatán és call centerében partnercég munkatársai dolgoznak, más irodákban saját alkalmazottak. A heterogén csoportban nem volt szoros együttműködés, tapasztalatmegosztás. Cél: közös csoportidentitás erősítése, kapcsolat erősítése minden tag által legitimált formában.

3. Személyes kapcsolat hiánya: visszajelzések, pozitív értékelések keretei hiányoztak a földrajzi távolság miatt kialakuló kommunikációs helyzetben, gyenge volt az értékesítők és vezetőik közötti szociális kapocs. Cél: a visszajelzési kultúrát javító kommunikációs keretrendszer megteremtése.

4. Munkaerő-piaci helyzet: a régióban kiemelten jelentkező munkaerőhiány miatt fontos a meglévő értékes munkatársak megtartása. Cél: elégedettség növelése, napi szintű boldogságot jelentő HR-kommunikációs eszközzel.

 

Péntek Zsófia - Poligona

A megoldást a Vidanet gamification rendszer bevezetése jelentette. 2017 tavaszán elindult az első sztori alapú kampány, mely anyagi előnytől mentes, játékélmény alapú teljesítménynövelést szolgált (hegymászás – a csúcs elérése kihívások teljesítésével).

Innét töltheted le a pályázatot bemutató pdf-et!

hirdetés

Címkék

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye! A verseny shortlistesei és a díjazottjai pontokat szereznek az M+Listán! Nevezési határidő: március 8.

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására március 12-én!

Március 13-án ismét megrendezzük néhány órás Facebook, Instagram workshopunkat, ahol gép előtt, az oktatóval együtt, a saját accountunkra belépve közösen végigvesszük, hogy adjunk fel hirdetést.

Onboard - offboard a szállodaipar területén Félnapos konferencia a hazai szállodaipar HR-esei számára toborzás és megtartás témában. Tippek, tanácsok, praktikus tudás. Dátum: 2019.03.18.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

Konferencia az influencerek helyes bevetéséről, velük való gyümölcsöző kapcsolat kialakításáról, konzekvens imázsépítésről, hatékony eladásösztönzésről, saját tartalmak gyártásáról, külföldiek adaptálásáról április 4-én!

hirdetés