hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Növeljük a teljesítményt sztori alapú kampánnyal!

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a „Legjobb hatékonyságnövelő megoldások dolgozói bevonással” kategória aranyérmes megoldását tesszük közzé a munkavállalók felé irányuló kommunikációs megoldások közül.

A Vidanet Zrt. kis győri szolgáltatóként kezdte működését 1990-ben, mára a Dunántúl meghatározó internet-, tévé- és telefonszolgáltatója lett. A piaci verseny az egymás ügyfeleiért harcoló szolgáltatók között kiélezett, az üzleti teljesítmény motorjai – ügyfélszerzésben és megtartásban is – az értékesítők.

Radics Zsuzsanna - Vidanet

A kihívások és célok címszavakban a következők voltak:

1. Erősödő értékesítési kényszer: motivációs HR-eszközök korlátainak felismerése (nagy ívű növekedés hiánya), pénzügyi juttatások növelésének üzleti plafonja. Cél: külső ösztönzők helyett belső motiváció erősítése, rövid távon is ösztönző erők alkalmazása, pl. versengés csapatban, egymással, önmagukkal.

2. Eltérő szerződéses viszony: a cég néhány ügyfélszolgálatán és call centerében partnercég munkatársai dolgoznak, más irodákban saját alkalmazottak. A heterogén csoportban nem volt szoros együttműködés, tapasztalatmegosztás. Cél: közös csoportidentitás erősítése, kapcsolat erősítése minden tag által legitimált formában.

3. Személyes kapcsolat hiánya: visszajelzések, pozitív értékelések keretei hiányoztak a földrajzi távolság miatt kialakuló kommunikációs helyzetben, gyenge volt az értékesítők és vezetőik közötti szociális kapocs. Cél: a visszajelzési kultúrát javító kommunikációs keretrendszer megteremtése.

4. Munkaerő-piaci helyzet: a régióban kiemelten jelentkező munkaerőhiány miatt fontos a meglévő értékes munkatársak megtartása. Cél: elégedettség növelése, napi szintű boldogságot jelentő HR-kommunikációs eszközzel.

 

Péntek Zsófia - Poligona

A megoldást a Vidanet gamification rendszer bevezetése jelentette. 2017 tavaszán elindult az első sztori alapú kampány, mely anyagi előnytől mentes, játékélmény alapú teljesítménynövelést szolgált (hegymászás – a csúcs elérése kihívások teljesítésével).

Innét töltheted le a pályázatot bemutató pdf-et!

hirdetés

Címkék

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Információ, kapcsolatépítés, csúcsgasztronómia – mindez egy időben, egy helyen május 7-én a Caviar & Bull-ban.

Employer Branding Award 2017 – Winner's Conference / Best Practices: jöjjön el, és ismerje meg a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díj nyertes megoldásait! Szakmai konferencia a legjobb hazai munkáltatói márkák bemutatására május 15-én, a Müpában.

Magyarország egyik legrangosabb kreatív reklámversenye, idéntől nemzetközi kreatívigazgatók is a zsűriben! M+Listán pontszerzés. Díjátadó: 05.18., Akvárium

Rendezvényünk célja, hogy jövőbe mutató, már itthon is elérhető, a munkát valóban megkönnyítő gyakorlati megoldásokat mutasson be a közönségnek. Jöjjön el, ismerkedjen a jövőjével május 18-án a Müpában!

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

hirdetés