hirdetés
hirdetés
hirdetés

BP a Budapest Pride-on

Ne csak hangoztasd a vállalati értékeket, állj is ki mellettük!

Közel 150 munkavállaló, egy látványos utánfutó, zene és ünneplés. A BP azon nagyvállalatok egyike volt, akik különleges módon álltak ki a hétvégén a társadalmi elfogadás, sokszínűség és egyenjogúság mellett. A 10 éves magyarországi jelenlétük évfordulója alkalmából rendezett eseménysorozatuk keretében lebonyolított aktivitással a céljuk az volt, hogy munkavállalóik és az érdeklődők személyesen is megtapasztalhassák a vállalat által képviselt „tedd, ami helyes” értéküket.

Az idén már 10 éve lesz annak, hogy a BP szolgáltató központja megkezdte működését Magyarországon. A budapesti és szegedi irodával is rendelkező SSC vállalat mára közel 2500 munkavállalót foglalkoztat hazánkban. Jubileumi évfordulójuk alkalmából egy 10 eseményből álló rendezvénysorozatot indítottak, amelynek célja az elmúlt 10 év megünneplése, valamint a globális energiavállalat munkáltatóként kínált lehetőségeinek és képviselt értékeinek bemutatása, illetve megéltetése Magyarországon, úgymint lehetőség a „személyes fejlődésre”, együtt dolgozni másokkal egy „világklasszis csapatban”, valamint képviselni a „tedd, ami helyes” vezérelvet. A Budapest Pride kitűnő lehetőség volt számukra, hogy a munkavállalóik és az érdeklődők megtapasztalhassák, hogy a BP-nél kiemelten fontos a tolerancia, az elfogadás és a sokszínűség – áll a vállalat sajtóközleményében.

150 munkavállaló részvételével zajlott az aktivitás

A Budapest Pride által is képviselt szemlélet már a kezdetek óta fontos szerepet tölt be a vállalat életében, ezért évről évre jelen vannak az eseményen, hogy a vállalatnál különösen fontosnak tartott sokszínűség és elfogadás értékeket hirdessék és kézzelfoghatóvá tegyék a dolgozóik és a magyar lakosság számára is.

A hétvégi felvonuláson közel 150 munkavállalóval képviseltette magát a vállalat, akik egy látványos BP utánfutóval, zenével és vidám, barátságos ünnepléssel tették színesebbé az eseményt és karneválivá a hangulatot. Ezzel, ők azon kevés nagyvállalatok egyike volt, aki ilyen létszámban és ilyen volumenű aktivitással állt ki a hétvégén a társadalmi egyenjogúság, az elfogadás és sokszínűség értékei mellett. A felvonulást követően a munkavállalók az Akvárium klubban folytatták az ünneplést egy BP Pride esemény keretében, és tapasztalhatták meg a vállalat által képviselt értékeket.

„Kiemelten fontos számunkra, hogy a munkavállalóink azt is tapasztalják a BP-nél, hogy egy olyan vállalatnál dolgoznak, amely a társadalmilag fontos ügyekre érzékeny és azokra hatással bír. Az egyenjogúság, a rászorulók támogatása, vagy éppen a karbonkibocsátás csökkentése csupa olyan területek, ahol a munkavállalóink bevonása révén is igyekszünk tenni a pozitív változások érdekében.” – mondta el Knezevics Viktor, a BP országigazgatója hozzátéve, hogy pár hónapja a szegedi munkavállalóikkal részt vettek a Fuss az életekért! jótékonysági félmaratonon is, amellyel a Szegedi Újszülött Életmentő Szolgálat Alapítványt támogatták.

Dolgozóik szakmai és személyes fejlődésére is hatással kívánnak lenni

 A BP-nél nem csak azért dolgoznak, hogy biztosítsák a jövő folyamatosan növekvő energiaszükségletét. Mint globális energiacég, az is kiemelten fontos számukra – fogalmaz a sajtóközlemény –, hogy ne csak a piacra és az üzletre legyenek jelentős hatással, hanem a jelenlegi és a jövőbeli munkavállalóik életére, azok professzionális és személyes fejlődésére is.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Az Üzlet és Pszichológia és a hrpwr.hu ismét bemutatja a nagy sikerű „kékgalléros” konferenciát! Kékgalléros HR kihívások 3.0 szakmai konferencia szeptember 26-án.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

Zöld marketing és kommunikáció Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Save the date: 2019.10.10.

hirdetés