Beszélnünk kell róla!
Nagy márkák mellett számos kkv is csatlakozott A család az család kampányhoz
Számos márka és cég, így több tévécsatorna mellett a L'Office, az IKEA, a The Body Shop vagy a NetPincér is kiáll a kampány üzenete mellett. Laptársunk, a Kreatív is csatlakozott a kezdeményezéshez. Mi, a HRPWR.hu és az Üzlet és Pszichológia munkatársai is azt szeretnénk, ha minél többekhez eljuthatna a kampány üzenete.
- Megváltozott munkaképességű munkavállalók támogatására indított programot a Magyar Posta
- Egy egymillió munkavállalót érintő probléma, amiről túl keveset beszélünk
- Az autisták ugyanúgy helytállnak a munka világában, mint bárki más
- Így védd meg a munkavállalóidat!
- A Facebook miatt küldtek el...
- „A dolgozókra ne pusztán erőforrásként tekintsünk, hanem emberekként, és az elfogadás is könnyebb lesz”
Az eddig csatlakozó márkák |
HBO, IKEA, Sziget, NetPincér, Cinema City, Joy, RTL Magyarország, Chezdodo, Nosalty, Glamour, Színes RTV, Marie Claire, Levi’s, L’Office, 360Bar, Fruccola, The Body Shop, MTV Hungary, Paramount Network, Comedy Central, Comedy Central Family, Humen, Liliputilove, Kioszk, Bábel étterem, Nyx, Fastbridge, Kristinus borbirtok, Panarom, Adrienne Feller, Franziska Organic, Gardrobemini, Lovebugvintage, Incababy, Herbarting, Adamo hinta, Pippadu, Centrum, Up Music Management, Share Now, Kreatív, DoraNatura, Anyaparadicsom, Mörk, Antonia Vai, Holland Nagykövetség, Pagony, Freyja - the croissant story |



Ebben a fotelben minden szülő és minden gyermek otthonosan érezheti magát. A családi történetek mind egyediek és...
Posted by IKEA on Thursday, February 18, 2021