hirdetés
hirdetés
hirdetés

Deloitte Future Jobs

Milyen ma még nem létező pozíciót tartogat számodra a jövő?

AR Avatar Designer? Drone Traffic Optimizer? UX Nostalgist? Ez csak pár azokból a ma még nem létező pozíciókból, amikre már most érdemes felvértezni magunkat.

A Brain Bar fesztiválon a Deloitte Future Jobs standjánál a diákok megtudhatják, hogy érdeklődési körük és képességeik alapján mit tartogathat számukra a jövő. Emellett nemzetközileg elismert Deloitte szakértők beszélnek majd többek között arról, hogyan ismerjük fel a hazugság árulkodó jeleit, milyen kihívások állnak az európai innovációs modell előtt, és hogyan szakadjunk el a bevett vállalati gyakorlatoktól annak érdekében, hogy újítók tudjunk lenni. A május 30-31-én megrendezésre kerülő Brain Barnak idén stratégiai partnere a Deloitte Magyarország. A Brain Bar Future Jobs helyszínén a Deloitte külön standon, számos programmal várja a fesztiválra ellátogatókat.

“Talán néhányan még emlékeznek a Vissza a jövőbe című film egyik jelenetére, amiben az elképzelt jövőben már repülő autókkal közlekednek, de a telefonáláshoz le kell szállni a telefonfülkéhez. Teljesen másképp alakult; az autók még nem repülnek, a telekommunikáció viszont óriásit fejlődött. Nehéz megjósolni, hogy harminc, de akár tíz év múlva milyen lesz a világ. Amit tenni tudunk, az az, hogy felkészülünk a változásra és minél rugalmasabbá és nyitottabbá próbálunk válni, hogy az elsők között legyünk képesek alkalmazkodni és adoptálni az újdonságokat.

Fülöp András
 Számomra ez a felkészülés a legizgalmasabb a jövővel kapcsolatban és ez az, amiben a Deloitte-nak a legnagyobb hozzáadott értéke lehet; nem csak itthon, hanem globálisan is. Minél többféle ötletet és nézőpontot tudunk becsatornázni a gondolkodásunk folyamatába, és minél bátrabban kísérletezünk, annál jobb lesz a felkészültségünk – egyéni, vállalati, magyarországi és globális szinten is. Ennek ad remek platformot a Brain Bar is, ahol remélem, hogy sok kísérletező kedvű, kreatívan gondolkodó fiatallal beszélgethetünk a jövőről” – mondta el Fülöp András, a Deloitte Magyarország elnök-vezérigazgatója.

Kiberbiztonság, hazugságfelismerés, és az európai innovációs modell előtt álló kihívások

A Deloitte három, nemzetközileg elismert szakértőt is felvonultat a Brain Baron: Antal Lajos, a Deloitte kiberbiztonsági tanácsadási üzletágának közép-európai vezetője, a hazugság árulkodó jeleinek felisméről beszél majd, amely – társadalmi, etnikai és földrajzi hovatartozástól függetlenül – mindannyiunkban közös, és felismerése a túlélés záloga is lehet. Geoff Tuff, a Deloitte bostoni irodájának Consulting igazgatója az üzleti modellek átalakítása eredményeképpen bekövetkező változások kezeléséről beszél majd, valamint arról, hogy miért ne a jól bevált gyakorlatokra alapozva működtessünk egy vállalkozást, és hogy mi mást tegyünk annak érdekében, hogy értéket hozzunk létre a gyors technológiai változás korában. Nicolai Andersen, a Deloitte németországi innovációs vezetője az európai innovációs modellről, annak előnyeiről és kockázatairól beszél, irányt mutatva a sikerre éhes európai vállalatok számára. 

A Brain Bar izgalmas és innovatív eszközöket bemutató helyszínén; a Fun Factory-ben, a Deloitte budapesti kiberbiztonsági csapatának car hacking környezete is megtekinthető lesz. Az eredetileg autógyártóknak, beszállítóknak, autóbiztonsági specialistáknak épített szimulációs eszköz a car hacking módszereinek oktatására és demonstrálására szolgál. Az érdeklődőknek alkalmuk lesz a Deloitte szakértőinek segítségével megismerni a tipikus sérülékenységeket és támadásokat, valamint szemtanúi lehetnek annak is, hogy a sikeresen kivitelezett támadások komoly kockázatot jelenthetnek mind a gyártók, mind a tulajdonosok számára.

Bővebb részletek a Brain Bar Deloitte programsorozatról a brainbar.deloitte.hu oldalon és a Deloitte közösségi média csatornáin olvashatók.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2019. augusztus 30.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A szeptember 6-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop szeptember 12-én, limitált létszámmal.

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra október 9-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

hirdetés