hirdetés
hirdetés
hirdetés

Design

Lobby skandináv módra – hygge a munkahelyen

A cél, hogy a lobby-t, mint minden irodaház létfontosságú részét, tranzit helyszínből üdvözlő helységgé alakítsák át. A világszerte elismert Henning Larsen építészeti stúdióval együttműködve a Skanska olyan teret alkot, ahol úgy érezhetjük magunkat, mint egy svéd nyári lakban. Az új lobby koncepció támogatja a munkahelyi egészséget és jóllétet.

Skandináviában a Sommarstuga – a hagyományos svéd nyári lak – a tökéletes példa egy olyan helyre, ahol az embereknek pihenésre, találkozásokra és minőségi időtöltésre nyílik lehetőségük. Jellegzetességeinek köszönhetően, a Sommarstuga-n alapul a Skanska irodák fogadótereinek újragondolása és újratervezése.

A skandináv szellem átadása

„A Henning Larsen-nél a skandináv megközelítés célja olyan tervezési megoldások nyújtása, amelyek egyszerre hordozzák az egyenlőség, az innováció és a funkcionalitás jegyeit. Büszkék vagyunk a szintén skandináv gyökerekből táplálkozó Skanska-val közös együttműködésünk folytatására. A Henning Larsen a kihívások, az innováció és a vállalati kultúra építészeti tervekké való átalakításában szerzett tapasztalataira alapozva, biztosak vagyunk abban, hogy hozzájárulunk a Skanska egyedülálló skandináv szellemiségének átadásához Közép-Európában és azon túl."- mondta el Viggo Haremst, a Henning Larsen müncheni irodájának partnere és tervezőigazgatója.

Egy tér a dolgozók igényeire szabva

A dán építészeti stúdió tervének fő jellemzői a rugalmasság és az alkalmazkodóképesség. Az új Skanska lobby koncepciója könnyen átrendezhető, így igazodva a vállalat minden egyes jövőbiztos irodaházának sajátosságaihoz. Azonban vannak egyforma elemek is minden, Sommarstuga által inspirált előtérben. A dizájn számos kulcsfontosságú részleten alapul: meleg és kellemes fények, természetes anyagok, különböző terek találkozókra és pihenésre, valamint a helyi közösségek felé való nyitottság. Ez egy valóban fenntartható tér.

További képekért kattints!

„A Skanska arra törekszik, hogy megváltoztassa az emberek épületekről való elképzeléseit. Egy jobb társadalomért dolgozunk, és bármit is csinálunk, annak az emberek vannak a középpontjában. Az irodaházainkhoz felhasznált fejlett proptech megoldások és az új lobby koncepciója is a felhasználói élményre összpontosítanak. Mindez azt célozza, hogy a Skanska építette épületekben eltöltött idő legyen kényelmes és nyugodt. Úgy gondolom, hogy a Henning Larsen-nel való együttműködésünk átalakítja a közép-európai irodapiacot."- tette hozzá Katarzyna Zawodna, a Skanska közép-kelet-európai kereskedelmi fejlesztési üzletágának vezérigazgatója.

Szép helyen jobban is érezzük magunkat!

A Henning Larsen által tervezett első fogadótér már épül is a Skanska egyik varsói irodaház projektjének keretében, a Spark komplexum felhőkarcolójában. A Spark az első lengyelországi irodaház, amely, várhatóan idén a negyedik negyedévben, WELL bizonyítványt szerez. 

„Irodaházaink kialakítása skandináv elemeken alapul, ami, a közös terekhez rendelt hasznos funkciókkal együtt a munkahelyi jóllétet elősegítő változatos lehetőségeket biztosít. A Skandináv Lobby koncepciója egy magától értetődő lépés a Skanska épületek fogadótereinek stílusegységesítése felé, a szokásos tranzit helyszínt olyan térré alakítva, ahol az emberek örömmel töltenek időt – munkával, kávézással, kollégákkal találkozva. Szándékunk, hogy a lobbyjaink még barátságosabbak és a közösséget támogatók legyenek.” - mondta Mariusz Wieczorek, a Skanska Magyarország projektigazgatója.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

Hogyan győzhető le az időstressz? Energiamenedzsment 4 lépésben. A december 13-i tanfolyam során rövid, közös mindfulness gyakorlást tartunk, amit aztán beépíthetsz a hétköznapjaidba.

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

hirdetés