hirdetés
hirdetés

Rendhagyó karriernap

Lezajlott az első Cégek Éjszakája

Lezajlott az első Cégek Éjszakája, a rendhagyó karriernapon több nagy múltú cég és közel 800 érdeklődő vett részt a virtuális térben. 3D-s technika segítségével nyíltak meg a vállalatok kapui, a látogatókat számos program várta. Aki kimaradt, nem feltétlenül maradt le: az előadások október 8-ig visszanézhetőek a rendezvény virtuális felületén.

„Átalakulóban van a munkaerőpiac, mind a munkavállalók, mind pedig a munkaadók számos kihívással néznek most szembe, és új kérdések merülnek fel az employer branding területén is, így kifejezetten izgalmas pillanatban tartottuk meg hazánkban első alkalommal a Cégek Éjszakáját” – mondta el Deák-Nagy Csilla, a rendezvény szervezője.

A virtuális térben zajló rendezvény több mint 30 programján a látogatók előzetes regisztráció után, ingyenesen vehettek részt. A 3D-s téren keresztül csatlakozók a videójátékok jól ismert eszközeivel mozoghattak a standok között, illetve léphettek be a cégekhez, de azok is könnyedén el tudtak igazodni, akik a hagyományos digitális tereket látják át jobban.

„Büszkék vagyunk rá, hogy idehaza is bemutatkozott a Cégek Éjszakája, rengeteg tapasztalattal lettünk gazdagabbak. A virtuális tér egy érdekes próba, remek kiegészítője lehet élő rendezvényeknek, de a jövőben lehetőséget adhat a rugalmasabb munkavégzésre, mint a távmunka egy továbbfejlesztett verziója” – tette hozzá Deák-Nagy Csilla.

A felület október 8-ig nyitva áll az érdeklődők előtt – visszanézhetik a programokat, megnézhetik a nyitott álláslehetőségeket, és esetenként önéletrajzot juttathatnak el a résztvevő cégekhez.

További információkhoz a rendezvénnyel kapcsolatban az alábbi felületeken lehet jutni:
www.cegekejszakajabudapest.hu
facebook.com/cegekejszakajabudapest
instagram.com/cegekejszakaja

(Borítókép forrása: Facebook)

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az élet megállt ugyan, de a toborzás nem: bizonyos ágazatokban ugyanúgy kellett a munkaerő, a kampányok, kiválasztások és interjúk ugyanúgy folytak tovább az elmúlt egy évben is, mégis rengeteg dolog változott. Ennek tanulságait foglaljuk össze május 20-án!

Várjuk a legjobb tartalomalapú megoldásaitokat a Content+Marketing versenyünkre és influencer kampányaitokat az INFLU-ra! Nevezési határidő: 2021. május 21.

Olyan szolgáltatókat kértünk fel előadónak, akik elevator pitchszerűen, max. 10 percben válaszolnak az alábbi kérdésre: „Te most miben tudnád segíteni egy HR-es munkáját?”

hirdetés