hirdetés
hirdetés

Loffice Coworkid Hibrid Munkamodell program

Kivételes lehetőséget biztosítanak a családbarát vállalatoknak a munka-magánélet egyensúly fenntartásához

A Loffice Coworkid most kivételes lehetőséget kínál a családbarát vállalatoknak arra, hogy kisgyermekes alkalmazottaiknak a vírushelyzetben is támogató és biztonságos munkakörülményeket biztosíthassanak.

Az idei év sok vállalkozás életében felforgatta az irodahasználati szokásokat, a kollégák részben, vagy egészben otthonról dolgoznak. A mentális kimerültség, fásultság és csökkenő hatékonyság a több hónapos “bezártság” természetes velejárója. Az elmúlt időszak sokak számára bebizonyította, hogy a távmunka praktikussága mellett időről-időre szükség van a személyes találkozókra - mind szakmai, mind pszichés szempontból.

A Loffice Coworkid Hibrid Munkamodell programmal a munkáltatóknak most lehetőségük van, hogy ingyenesen kipróbálják, milyen a jövő irodája. A fizikai és virtuális terek hatékony kombinációjával, kisebb privát terek és közösségi munkaállomások, valamint a távmunka váltott használatával, nemcsak irodai költségeiket csökkenthetik a vállalkozások, de a kollégáikon is segíthetnek, akiknek ezáltal egy mindig elérhető és inspiráló környezetet biztosítanak. A munka-család fenntartható egyensúlya fontos a kisgyermekes szülők számára, hiszen nekik  a munkahelyi feladatok mellett a családi és háztartási teendőkkel  is nap mint nap ugyanabban a térben szükséges megbirkózniuk: az otthonukban.



A program keretében előzetes igény-térképet készítenek a cégek és munkatársak egyedi helyzetét felmérve, majd létszámtól függően egy javasolt munkarendben ingyenes próbanapra invitálják a cégeket, vagy azok 1-1 részlegét a Loffice multifunkciós belvárosi munkatereibe. A program végén a munkavállalók visszajelzést adhatnak tapasztalataikról és a csapatélményről, a Loffice Coworkid pedig egy javasolt hibrid munkamodell megoldáscsomagot állít össze a cég részére. A teljeskörű program biztosítja továbbá:

» a munkarend megszervezését és közösségi élményt, igény esetén a munkába jutást és gyermekfelügyeletet is
» a home office helyett egy professzionális és biztonságos munkakörnyezetet, irodai infrastruktúrát a Loffice legújabb, kortárs irodatereiben
» anonim elégedettségmérést és visszajelzések gyűjtését a kollégáktól, melynek eredménye a munkáltató részére is elérhető lesz
» a próbanap és visszajelzések tapasztalatai alapján egy, a cégre szabott, teljeskörű irodai megoldáscsomag összeállítását.

A családbarát, 5 - 150 fős, Pest megyei cégek képviselői 2020. november 30-ig jelentkezhetnek a teljesen ingyenes lehetőségre, ezen a linken.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Január végén ismét megrendezzük a Kreatív szaklap PR-workshopját, ahol első kézből ismerkedhettek meg a 2020-as év kiemelkedő PR-kampányaival.

Február 4-én bemutatkoznak a HRKOMM Award 2020 nyertes pályázatai! Stay tuned! A programot folyamatosan frissítjük!

Milyen régi, új és régiúj, azaz a változásokkal együtt frissülő szolgáltatásokat tudnak nyújtani 2021-ben a HR-szolgáltatók? Február 16-án megtudhatjátok az év első szakmai rapid találkozóján!

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

hirdetés