hirdetés
hirdetés
hirdetés

Galéria

Kíváncsi Budapest legmenőbb irodájára?

Inspirációs és rekreációs szoba, hatalmas terek, színek, hinták, külön sarok a kutyáknak, és még folytathatnánk a sort. Mitől menő ma egy iroda? Hogyan segíti a kreativitást és hatékonyságot a funkcionális design?

Az ACG Reklámügynökség néhány hónapja új irodába költözött, amelyet áthat a kortárs művészet, miközben minden bútort úgy választottak ki, hogy az a kényelmes és hatékony munkavégzését szolgálja. Az ügynökség mindennapi működésének alapja az új, előremutató, értékteremtő folyamatok megalkotása, valamint a fiatal tehetségek és a kortárs alkotók felkarolása. 2018-tól ezért még szorosabban működnek együtt a KREA-val, a Brain Barral pedig egy közös workshop technikát fejlesztenek ki.

Az egyik legnagyobb független hazai kommunikációs ügynökség közel két évig kereste azt az új helyszínt, amely minden szempontból megfelel az immár több mint 100 fős csapatuk működéséhez. Az egykori lóvasúti és villamos kocsiszínként is szolgáló Henger utcai épületet 1869-ben építették, majd 2002-ben a falak részbeni megtartásával iroda-komplexummá alakították. Az irodának ezt követően több gazdája is volt, de az ACG beköltözése – és az enteriőr teljes újragondolása – előtt 5 évig üresen állt.

További képekért kattintson!

Hatás – kívül-belül

Az átalakításnál alapkoncepció volt, hogy az új belső tér minden emberi érzékre hatással legyen, ugyanúgy, mint az ügynökség munkája és projektjei is. Ezért telített és telítetlen színek, tükröződő és matt felületek kombinációját alkalmazták, a hely egyedi akusztikáját puha és kemény felületek váltásával, valamint zártabb és nyitottabb terek kialakításával érték el. A különböző anyagok, mint a festett, textillel bevont bútorlapok, a természetes és mesterséges anyagok használata a tapintásra hat, míg a speciális növényfajták, a karakteres bár és kávézóhelyek kialakítása a szaglásra, az ízlelésre van hatással. Az iroda házi kedvencei is külön sarkot kaptak, az ACG 2017-ben el is nyerte az Év Kutyabarát munkahelye címet. Az így kialakuló inspiráló terekben a funkcionalitás a bútorok kiválasztásánál kapott hangsúlyt: egyrészt a csoportos és egyéni munka támogatása, másrészt az egész napos ülő munka kényelmessé tétele volt szempont.

A designerek

A jelenlegi belső teret és designt megálmodó és megvalósító alkotókat a menedzsment a kreatív csapattal közösen választotta ki, amelynek során fontos szempont volt, hogy fiataloknak adjanak teret szárnyaik bontogatására és tehetségük megmutatására. A belsőépítészeti feladatokat a 2012-es Gombold újra! verseny nyertese, Farkas Anett belsőépítész és Vesztergom Ádám építész, valamint az ARCH-STUDIO csapata végezte.  Az átalakításnál a tervezők arra törekedtek, hogy megtartsák az épület alapvető elrendezését, ezzel is tisztelegve a villamos remíz múltja előtt.

A helyiségekben Ungár Fanni fiatal iparművész egyedi lámpái, a kreatív térben Labrosse Dani grafikus illusztrátor két szabad asszociációs alkotása és AR installációja látható, az accountok falát pedig az ügynökségnél dolgozó Mondik Noémi Pixel Paint grafikája díszíti. Ugyancsak bekerültek a házba Szőke Gábor Miklós szobrai, új Dante bútorcsaládja, valamint az ALTAR Furniture nemzetközi design díjas, Droid elnevezésű R2-D2 robot-flipper-bútora, amelynek különlegessége, hogy vizuális tervezője az ACG egyik vezető art directora, Tarján Péter.

Blaskó Nikolett, az ACG vezetője és alapítójaszemély szerint is elkötelezett a hazai kortárs alkotók jövő generációjának felkarolásában:  „Független, vezető pozícióban lévő magyar ügynökségként felelősségünknek tartjuk minden lehetséges eszközzel felhívni a közvélemény figyelmét a tehetséges, fiatal, kortárs hazai alkotókra, támogatni és folyamatosan helyzetbe hozni őket. Elköteleztettek vagyunk a hazai design ügyének segítésében és a kreatív utánpótlás nevelésében, minden eszközzel azon vagyunk, hogy a fiatalok valódi lehetőséget és érdemi tapasztalatot szerezzenek” – mondta el Blaskó Nikolett, aki Nemes Marával, a KREA igazgatójával együtt jelentette be, hogy átfogó szakmai együttműködést kötnek, amelynek részeként a KREA grafikus- és webdesigner szakának az ACG hivatalos gyakornoki befogadóhelye lesz. A közös mentor- és gyakornoki program mellett az ügynökség szakmai anyagokkal, előadókkal is támogatni fogja a KREA oktatási programját.

A design és egy munkahely hangulata nem csak a munkára, de az elköteleződésre, sőt a dolgozó önképére is nagy hatással van, ugyanis nemrég írtunk róla, hogy a munkavállaló azonosulni akar a munkáltatóval, és ha az vonzó, ő is vonzóbbnak érzi majd magát. 

 

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Nevezési határidő: május 25.

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Nevezési határidő: május 25.

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

hirdetés