hirdetés
hirdetés

Versenykiírás

Itt az Apex PR Toplista 2021-es kiírása

A szisztéma az ügynökségeknél és a vállalati kommunikációs megbízóknál is változatlan marad az Apex indulásával, van viszont két új verseny is a mezőnyben.

TLDR:

  • Kisebbek lettek a szorzók az Apex listáink egységesítése miatt, de változatlanok maradtak az arányok, azaz az új táblázattal is ugyanaz az eredmény jött volna az elmúlt években

  • Két új hazai verseny jön be, a Doing Good CSR és a PR Excellence Award


A Kreatív új, immár minden márka- és vállalati kommunikációs területet felölelő lista-csoportja, az Apex összeállításakor átsúlyoztuk a hét éve sikeres PR Toplistát is: ez azt jelenti, hogy a korábbi nyolcvanas, százas és több százas szorzókhoz képest 1-től 15-ig kaphatott új súlyt minden, a különböző listák összeállításakor figyelembe vett hazai és nemzetközi verseny. (A PR-listán történetetesen 10 a legmagasabb.)

Az összpontszámok így kisebbek lesznek, de az egyes versenyek aránya egymáshoz képest nem változik érdemben, ugyanazokat a viszonyokat arányosítottuk a kisebb súlyokra (más szavakkal: ugyanazt a rangsort alakította volna ki a múltban is ez a táblázat az adott években, mint nagyobb szorzókkal tette). Új szereplő a listán a tavaly először megrendezett és sikerrel debütált Doing Good CSR Award, ennek tehát a második, 2021-es kiírása hoz majd először pontokat arra a listára, amit egy év múlva, 2022 elején hirdetünk ki. Azonos súlyt fog érni az MPRSZ gondozásában, alapos előkészítés után idén induló PR Excellence Award Hungary is.

 

A versenyeken elért eredmények mellett a számítás része marad a több különböző pontszerző kampányt premizáló pluszpont rendszer. Ezentúl három pontot hoz minden egyes, bármelyik listás versenyen legalább egy bronzot begyűjtő kampány az ügynökségeknek. Ez azt jelenti, hogy ha egy ügynökség egyetlen kampánnyal végignyeri a világot, de semmi mást nem nevez egész évben, ott további 3 pluszpontot könyvelünk el a végén az egyetlen kampány után, míg ha egy másik ügynökség például öt különböző kampánnyal is tisztesen szerepel, ott 5×3 pont érkezik majd az éves végeredményhez, árnyalni a képet.

A PR terület külön megbízói díja megmarad

Ahogy kedden nyilvánosságra hoztuk, a PR, reklám, event és design területeken készülő Kreatív-listák közös ernyő alá kerülnek Apex néven. A PR terület viszonylagos önállóságot őriz majd ebben: az ügynökségek mellett a vállalati kommunikációs területen aktív megbízóknak is csak itt számítjuk a pontjait, hiszen az összes számukra releváns versenyt vagy versenykategóriát tartalmazza a lista, tehát az év PR ügynöksége mellett az év vállalati kommunikációs megbízóját is kihirdetjük – pont, ahogy eddig.

Ezt azért részleteztük, mert az Apex másik három, most induló területe, a reklámos, design és event listák eredményét viszont összeszámoljuk majd a megbízóik esetében, hogy a marketingkommunikációval foglalkozó kollégák egyetlen, mindent egyesítő Brand listának örvendezhessen

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Épülj, hogy építhess! – Alkalmazottpszichológia-tudás a hétköznapokra HR-eseknek, cégvezetőknek, coachoknak! Féléves képzés péntekenként: 10 oktatási nap + 9 konzultációs alkalom! 2021. februártól júliusig!

Ugyan az oltások megérkezésével már valamennyire látszik az alagút vége, ez nem jelenti azt, hogy 2021 még ne a változásokról, a rezilienciáról vagy a rugalmasságról szólna. Mely tulajdonságok mellesleg vírus nélkül is csak előrevisznek. Mit tudnak ehhez hozzátenni a HR szolgáltatók?

A nyitás közeledtével egyre többen már az irodai visszatérést tervezik. Tarts március 25-én velünk, járjuk együtt körbe a különböző hibrid megoldásokat: mit tanultunk, mit engedünk el, mit tartunk meg – minden ami a munkavégzés környezetére vonatkozik.

hirdetés