hirdetés
hirdetés
hirdetés

Growww

Ismét elstartol a MOL díjnyertes tehetséggondozó programja

A Growww tehetséggondozó programot a MOL-csoport azon frissdiplomások számára hozta létre, akik szeretnék pályafutásukat a kelet-közép-európai olaj- és gázipari vállalatnál kezdeni. 2007-es indulása óta több mint 2100 tehetséges fiatal helyezkedett el a vállalatnál a világ minden tájáról a program keretében, amely 2018-ban a kategóriájában legmagasabb, közel 80%-os megtartási arányt ért el.

Mától lehet jelentkezni a Growww 2019 elnevezésű programra, amely lehetőséget kínál a frissdiplomásoknak arra, hogy karrierjüket a kelet-közép-európai régió egyik legnagyobb vállalatánál kezdjék meg. A program segítségével a MOL az iparági szakemberek új generációjának támogatására törekszik, lehetőséget nyújtva a résztvevőknek arra, hogy az egyik legösszetettebb iparágban dolgozva a valós életben előforduló üzleti kihívásokat ismerjenek és oldjanak meg.

A MOL-csoport több mint 140 álláshelyet kínál a műszaki, üzleti, informatikai, társadalom- és természettudományi területeken. A programba legfeljebb egyéves munkatapasztalattal rendelkezők jelentkezhetnek, akár a budapesti központba, akár a MOL-csoport tíz országban (Ausztria, Horvátország, Cseh Köztársaság, Magyarország, Olaszország, Norvégia, Lengyelország, Románia, Szlovákia, Szlovénia) működő leányvállalataihoz.

Közel 80%-os megtartási arány, több mint 2000 felvett jelentkező

Az intenzív, egyéves program során a résztvevőknek lehetőségük nyílik megismerkedni a MOL-csoport tevékenységének minden üzleti és működési területével. A munkahelyi tanulás és a MOL különböző ipari létesítményeibe tett látogatások mellett a fiatal szakemberek strukturált oktatási program keretében sajátíthatják el az ágazatra vonatkozó ismereteket, ami egyben lehetőséget teremt a vállalat vezetőivel való megismerkedésre, a szakmai kapcsolatok építésére. Minden résztvevőt egy mentor támogat, aki szakmai útmutatást és visszajelzést nyújt, valamint segíti a dinamikus, interkulturális munkakörnyezethez való alkalmazkodást.

„A Growww program 2007-es indítása óta minden évben több mint hatezer pályázat érkezett be hozzánk. Eddig több mint kétezer jelentkezőt vettünk fel a Growww programba, akiknek 80%-a a vállalatnál folytatta pályafutását. A kiemelt tehetséggondozó programunk folyamatos népszerűsége számomra újabb bizonyíték arra, hogy a MOL a kelet-közép-európai régió egyik legvonzóbb munkáltatója. Globális vállalatként lehetőséget adunk a fiataloknak arra, hogy merjenek nagyot álmodni, és elképzeléseiket meg is tudják valósítani. Meggyőződésem, hogy a vállalat stratégiai átalakításának megkezdésével az innovatív szemléletmód ösztönzése még fontosabbá vált ahhoz, hogy képesek legyünk megfelelni a jövő kihívásainak” – mondta Zdravka Demeter Bubalo, a MOL-csoport HR igazgatója.

Átlag feletti a nők aránya

Az elmúlt évtized során a Growww program széles körű elismerést kapott, és a vállalat valódi védjegyévé vált. A program a kategóriájában legmagasabb, közel 80%-os megtartási arányt ért el, emellett tavaly jóval az olaj- és gázipari átlag feletti, 40%-os volt a nők aránya a felvettek között.

A 2019. évi Growww programra 2019. április 28-ig lehet jelentkezni itt.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés