hirdetés
hirdetés

#segitsahogytudsz

Ingyenes online toborzómegoldást ajánl fel egy magyar startup a veszélyhelyzetben

Jelenleg bizonyos szakmákban fokozott igény van az újabb munkavállalókra, míg az elmúlt napokban elbocsátott tömegek kétségbeesve próbálnak új állást találni. Ők most gyorsan, azonnal el szeretnének helyezkedni, jellemzően akár rövid távon, határozott időre. Erre a problémára kínál most díjmentes megoldást a SimpleJob nevű magyar startup. A cég a már klasszikusnak nevezhető online álláskeresést és toborzást vegyíti a mesterséges intelligencia nyújtotta innovatív funkciókkal, így a kiválasztás és a teljes kommunikáció online térben zajlik.

Számos szektorban tömeges elbocsátásokra lehet számítani a koronavírus-járvánnyal kapcsolatos gazdasági hatások miatt. A SimpleJob digitális állásközvetítő platformjára regisztráló munkakeresők száma radikálisan nőtt az elmúlt napokban. Ezzel párhuzamosan bizonyos területeken – élelmiszer-kiskereskedelem, ételfutárok, egészségügyi önkéntesek – pedig hirtelen jelentős hiány alakult ki munkavállalókból. A SimpleJob éppen ezért a kialakult nehéz helyzetre való tekintettel ingyenessé teszi a cégek és az önkénteseket kereső szervezetek számára az álláshirdetések feladását online portáljára, ezzel is elősegítve a kereslet és kínálat hatékony és gyors egymásra találását.

Kétszer annyian keresnek állást most, mint a múlt héten

A napról napra változó munkaerőpiaci viszonyok és a mindenki számára szokatlan helyzet a toborzás elé is új kihívásokat állít. Hetekkel ezelőtt még az jelentett gondot a cégeknek, hogy munkaerőt találjanak, most pedig két nap alatt annyi jelentkezés érkezik egy állásra a SimpleJob oldalán, mint korábban egy hónap alatt. Például egy csomagoló vagy sofőr állásra 2 nap alatt több mint 100 fő jelentkezett. A regisztráló álláskeresők száma pedig megduplázódott az előző heti adatokhoz képest, szám szerint túllépte a napi 500-at.

Jelenleg bizonyos szakmákban fokozott igény van az újabb munkavállalókra, míg az elmúlt napokban elbocsátott tömegek kétségbeesve próbálnak új állást találni. Ők most gyorsan, azonnal el szeretnének helyezkedni, jellemzően akár rövid távon, határozott időre. Erre a problémára kínál most díjmentes megoldást a SimpleJob nevű magyar startup. A cég a már klasszikusnak nevezhető online álláskeresést és toborzást vegyíti a mesterséges intelligencia nyújtotta innovatív funkciókkal, így a kiválasztás és a teljes kommunikáció online térben zajlik. A SimpleJob applikációban például videobemutatkozás készítésére is van lehetőség, így az első kör állásinterjú gyakorlatilag az online térben történik, melynek jelentősége kiéleződött jelen körülmények közt.

Díjmentesen elérhetővé teszik valamennyi szolgáltatásukat

A koronavírus-járványhelyzetre reagálva az összes szolgáltatását díjmentessé teszi a cég, hogy a munkaerőpiaci kereslet és kínálat gyorsan egymásra találhasson. A cég célja, hogy segítsenek összehozni az állásukat nemrég elveszett munkavállalókat azokkal, akiknek most kisegítésre van szükségük.

„Amint tudni lehetett, hogy rengeteg ember el fogja veszíteni az állását a következő napokban, hetekben, mi azonnal ingyenessé tettük a hirdetéseket az oldalunkon. Tettük ezt azért, hogy minél több embernek, családfenntartónak tudjunk aktuális állásokat kínálni. Ebben a számunkra felelősségteljes időszakban arra is figyeltünk, hogy egyeztessünk a cégekkel – sürgős feliratot tettünk azokra a hirdetésekre, melyeknél továbbra is aktuális a toborzás, akiknek gyorsan van szükségük segítségre. A cégek HR-eseinek pedig most az a legnagyobb segítség, hogy időt spórolunk nekik, köszönhetően a beépített jelöltkezelőnek, amivel egyetlen kattintással ki tudják értesíteni a jelentkezőket. Az idő most fontos tényező, mi gyorsan és hatékonyan kötjük össze a két felet” – hívta fel a figyelmet Lukács Beáta, a SimpleJob társalapító-ügyvezetője.

Kampány a céges felajánlások összegyűjtésére

A SimpleJob csapata ezenfelül elindította a #segitsahogytudsz kampányt, ahol a hozzájuk hasonló céges felajánlásokat, ingyenes megoldásokat, segítő ötleteket osztják meg. A Facebook oldalra folyamatosan posztolják a tematikusan összegyűjtött szolgáltatásokat, legyen szó akár étkezésről, online zöldségpiacról, a gyermekekkel otthon töltött idő hasznossá tételéhez segítséget adó tippekről, akár vállalatoknak szóló ajánlatokról. Ezzel a kezdeményezéssel is támogatva azokat a cégeket, akik azon dolgoznak, hogy megtartsák a munkavállalóikat.

„Nagy most a zaj, rengeteg poszt, felajánlás, csoport jön létre. Ezeket a hasznos információkat gyűjtjük össze egyetlen oldalra és juttatjuk el a releváns célcsoporthoz. Tesszük ezt úgy, hogy egyeztetünk minden céggel, hogy a lehető legpontosabb információt adhassuk át. Fontos, hogy nem karitatív felajánlásokat, adományokat gyűjtünk, hanem azokról a szolgáltatókról osztunk meg információt, akik vagy ingyenesen elérhetővé tették most szolgáltatásaikat, vagy áttértek más megoldásra, és egy, a jelen körülmények között hasznos szolgáltatást tudnak nyújtani. Kérjük, hogy azon cégek, akiknek van most ilyen szolgáltatása, posztolják ki az ajánlatukat a Segitsahogytudsz Facebook oldalra, vagy írjanak nekünk. Ezzel támogatjuk azokat a hozzánk hasonló cégeket, akik törekednek arra, hogy megtartsák a munkavállalóikat. Azok pedig, akik igénylik ezeket a szolgáltatásokat, szintén hozzájárulnak ehhez. Kölcsönös jótett jön így létre” – fűzte hozzá Lukács Beáta, aki bízik benne, hogy napról napra többen csatlakoznak majd a kezdeményezésükhöz.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Idén a Nagy Kreatív Hét teljesen biztonságosan, online stream formájában érkezik, ráadásul stúdióminőségben! Érdekel? Akkor ne hagyd ki! Jelentkezz!

2 x 1,5 órás tréningünket HR-szakembereknek, vezetőknek ajánljuk, akiknek feladata, hogy önmagukat is eddzék a változásokra, és tovább is tudják adni ezt a tudást. Oktató: Cser Alexandra, trainer partner. Időpont: október 2. péntek délután

SAVE THE DATE - 2020. október 21. Te mennyire ismered az embert? És hogyan tudsz neki még többet, még több csatornán eladni? Teszi fel a fő kérdéseket a konferencia, melyekre igyekszünk válaszokat találni, garantáltan túllépve a közhelyeken, néhány előadásban a pszichológia segítségével.

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - A digitális az új normális? Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés