hirdetés
hirdetés
hirdetés

HRKOMM Award 2017 Best Practices

Így integráld a munkavállalóidat!

Hogyan küzdött meg a Profession.hu a szakképzett munkaerőben fellépő hiánnyal és a gyors ütemű bővülést követő fluktuációs hullámmal? Íme egy díjnyertes toborzási kampány!

A HRKOMM Award 2017 nyertes pályázatait bemutató sorozatunkban ezúttal a Partnerek és Leendő Munkavállalók Felé Irányuló Kommunikációs Megoldás kategórián belül a legjobb integrált toborzási kampányt bemutató Profession.hu megoldását tesszük közzé.

A hazai munkaerőpiacon az elmúlt években hiány lépett fel a szakképzett munkaerőben. Ennek hatását a Profession.hu is megérezte: ugyanis szignifikánsan csökkent az álláshirdetéseikre jelentkezők száma, illetve minőségi romlást is tapasztaltak.

A munkaerőhiánnyal küzdő piacon a Profession.hu egy olyan növekedési pályára állt, amely létszámuk megduplázását indokolta. Bár a Profession.hu-t rengeteg álláskereső ismeri, azzal szembesültek, hogy elsőként álláskeresési felületként gondolnak rájuk a munkakeresők, és nem lehetséges munkahelyként.

Fotó: Egry Tamás

Azt szerették volna kommunikálni, hogy a cég fiatal, vidám, lendületes és elkötelezett munkavállalókból áll, akik nagyon szeretik egymást és a terméket. Fontos hr-célkitűzés volt, hogy a létszámnövekedést úgy valósítsák meg, hogy ezeket az értékeket – a legfontosabb belső vállalati érték a csapat – megtartsák.

Amint elkezdték megvalósítani a gyors ütemű bővülést, egy fluktuációs hullámmal szembesültek. A régi munkavállalók nehezen viselték, hogy a megszokottaktól eltérően nem ismernek már mindenkit. Az új munkavállalók integrációját ez nehezítette. Ezért az új munkatársak megtalálásán és felvételén túl fontossá vált az integrációjuk támogatása is.

Innét töltheted le a győztes pályázatot bemutató PDF-et!

 

hirdetés

Fileok

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Meg akarsz tanulni gyilkosan jó álláshirdetést írni? Gyere el „Kreatív álláshirdetés” workshopunkra március 22-én! Előadó: Földi Miklós Dániel reklám- és neuropszichológus

JobXperience – HR konferencia a még jobb hangulatú munkahelyekért. Időpont: Április 02. 09:00

A CMA nevezései között ismét keressük az elmúlt év legjobb tartalomalapú marketingmegoldásait! Új versenyünkre, az Influra az elmúlt két év legjobb, influencerek bevonásával készített marketing-, PR- és kommunikációs kampányait és aktivitásait várjuk. Nevezési határidő: április 11.

hirdetés