hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award 2017

HR-esek, PR-osok, figyelem!

Büszke az employer branding kampányára? Pályázzon vele! A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata az idén harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

Miután manapság már a fiatalok nem munkát, hanem munkaadót keresnek, ahogy ez kiderült egy korábbi Medián kutatásból, felértékelődött a potenciális munkavállalókat célzó céges márkaépítés, azaz az employer branding szerepe. Többek közt erre a trendre alapozva hozta létre a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata az Employer Branding Award 2017 versenyét.

A pályázat a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A kiírók célja, hogy ezáltal is fejlődjön a hazai munkáltatói márkaépítés gyakorlata, és munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát.

A tavalyihoz hasonlóan, az idei díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal is lehet nevezni.

„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és -megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének.” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A díj idéntől rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

PR workshop a Prizma Kreatív PR Díj kiemelkedő kampányainak bemutatására január 25-én.

A HRKOMM Award 2017 győztes pályázatainak bemutatása. Időpont: 2018. február 13.

Toborzásaink kiegészítése LinkedIn kampányokkal. Mire jó, hogyan használható, kinek érdemes, kinek nem? Március 6., 08:30

Gyakorlati Facebook útmutató: Recrutiment branding a gyakorlatban, eszközök és lépések több és releváns jelentkezőért. Március 6., 13:00

Keressük Magyarország legkiválóbb élelmiszert és egyéb FMCG-termékeket kínáló üzleteit! Nevezési határidő: március 09.

hirdetés