hirdetés
hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award 2017

HR-esek, PR-osok, figyelem!

Büszke az employer branding kampányára? Pályázzon vele! A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata az idén harmadik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

Miután manapság már a fiatalok nem munkát, hanem munkaadót keresnek, ahogy ez kiderült egy korábbi Medián kutatásból, felértékelődött a potenciális munkavállalókat célzó céges márkaépítés, azaz az employer branding szerepe. Többek közt erre a trendre alapozva hozta létre a Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata az Employer Branding Award 2017 versenyét.

A pályázat a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. A kiírók célja, hogy ezáltal is fejlődjön a hazai munkáltatói márkaépítés gyakorlata, és munkahelyeink minél örömtelibbek, egészségesebbek, igényesebbek és jövedelemtermelőbbek legyenek.

Az Employer Branding Award 2017 azon HR és kommunikációs szakemberek, részlegek együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a munkaerőpiacon. A tavalyi díjátadón már mintegy 100 HR- és kommunikációs döntéshozó képviselte vállalatát.

A tavalyihoz hasonlóan, az idei díjon is közép-, illetve nagyvállalati kategóriákban lehet nevezni. Újdonság azonban, hogy két szakmai kategóriában pályázhatnak a cégek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával (legalább 12 hónap), illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal is lehet nevezni.

„A speciális hazai munkaerőpiaci helyzet a klasszikustól eltérő HR-stratégiát és kommunikációs megoldásokat követel meg. Sok esetben szakítani szükséges az eddigi hagyományokkal és új HR-kommunikációs megoldásokat javasolt alkalmazni a munkaerő-bevonzás és -megtartás érdekében. A pályázattal azt szeretnénk elérni, hogy mutatkozzanak be a legjobbak közép- és nagyvállalati kategóriában, így állítva mércét versenytársaiknak, valamint a magyar munkáltatók többségének.” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award alapítója.

A díj idéntől rendelkezik egy saját honlappal is, ahol az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök. A pályaműveket az ország meghatározó HR- és kommunikációs szakembereiből álló független szakmai zsűri fogja értékelni. A jelentkezéseket és a pályázatok leadását 2018. január 31-ig várja a Magyar PR Szövetség kizárólag elektronikus formában az új Employer Branding Award honlapon keresztül. A pályázati kiírás a honlapon egyben is megtalálható pdf formátumban. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2018 tavaszán várható.

 

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

FMCG Trafik Workshop, avagy hogyan adj el többet FMCG márkádból a Nemzeti Dohányboltokban? Az Élelmiszer és a Tobacco magazin közös rendezvénye az FMCG szektor számára augusztus 29-én.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

A Kreatív szaklap ismét meghirdette a business to business kommunikációs versenyt, melyre az elmúlt év legjobb B2B kommunikációs megoldásaival jelentkezhetnek ügynökségek, a megbízói oldal képviselői, szolgáltatók és médiumok. Nevezési határidő:09.07.

Ismét HR konferencia: ez alkalommal a kékgalléros kihívásokat vesszük górcső alá. Save the date: szeptember 20.

Részletes program hamarosan! SAVE THE DATE: 2018. november 15.

hirdetés