hirdetés
hirdetés
hirdetés

A CX-Ray mellett nagy tanácsadó cégek is kiállnak

Hat kérdéssel kihozni a legjobbat a csapatomból?

Néha még a legproduktívabb, legpéldaértékűbb csapattal is megesik sajnos, hogy hullámvölgybe jut. Egyszer csak nem halad többé zökkenőmentesen a munka, nem működik annyira zavartalanul a kommunikáció, egyre gyakoribbak a nézeteltérések, egyre szaporodnak a szőnyeg alá söpört gondok. Idővel aztán mindenki megérzi, hogy itt valami bizony nagyon nincs rendjén. „Mitévők legyünk? Mihez nyúljunk először?” – tehetjük fel a kérdést. Az április 11-i CX-Ray Live Demo egy határozott első lépés lehet!

Elakadás esetén rendszerint egy csapatépítő tréning tűnik a legkézenfekvőbb megoldásnak, hátha azzal könnyen és gyorsan lehet orvosolni a bajokat. Az viszont már egyáltalán nem biztos, hogy tényleg csak erre van szükség. A probléma gyökerét néha sejtjük, néha még az sem képes rámutatni, aki évek óta ebben a csapatban dolgozik. A CX-Ray azt állítja, hogy egyetlen délután alatt nemcsak felismerhetjük, de akár konkrét megoldásokat is találhatunk a legégetőbb problémáinkra.

Megoldási javaslat hat kérdésből?

A CX-Ray modern szervezetdiagnosztikai eszközök tervezésével foglalkozik. Állításuk szerint mindössze hat egyszerű kérdésből elég információt tudnak visszaadni. Ennyiből is képesek a csapatszintű problémák mélységének feltárására. Mégis hogy lehetséges ez? A CX-Ray adatelemzője szerint ennek hátterében a fejlett méréstechnika áll. Amíg a klasszikus, ún. Likert-skálás kérdőíves megoldások több kérdéssel mérnek fel egy-egy rejtett hatást, addig az új típusú hálózatelemző kérdőívekből egy kérdés alapján több információt is kinyerhetünk.

Az egyes kérdések ugyanis nem egy rejtett vonás” különböző oldalait tárják fel, hanem kapcsolatokat. Ugyanazt a rendszert, amiben a probléma megszületik, több ember szemszöge mentén modellezi. A társas hálózatok mindig a munkatársak meglátásai és észrevételei alapján rajzolódnak ki, a kollektív intelligencia erejét használva fel. A CX-Ray Team elemzése ráadásul szöveges visszajelzéseket is ígér, amik a jelenlegi állapot mellett cselekvési terveket is tartalmaznak.

Hogy fog ez működni?


A Live Demo esemény mindenképpen újszerű megközelítésből tálalja a csapatfolyamatok fejlesztését, hiszen a házigazdák nemcsak egy
  az ígéret szerint  azonnali és vizualizált visszajelzést adó szoftverrel készülnek, hanem személyes tanácsadással is. Olyan, a magyar piacon ismert és elismert tanácsadó cégek adták nevüket az eseményhez, mint a Business Coach Kft., a Valoro Consulting csapata, a Redbridge Consulting, Simonyi & Tóth Kft, illetve a ProConsult Group. A vállalatok 1-1 olyan tanácsadóval képviselik magukat, akik már tapasztaltak az eszköz használatában.

Összesen tehát öt darab, 6 és 20 fő közötti csapat vehet majd részt a rendezvényen, ahol a tanácsadók indítják a kérdőívezést, segítenek a kitöltésben és az eredmények értelmezésében, majd
konkrét fejlesztési tervekkel látják el a csapatokat.


Ha elég bátor vagy, ITT regisztrálhatsz csapatoddal a CX-Ray április 11-i rendezvényére!

(X)

hirdetés

Címkék

IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

Célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a Pr Toplistán! Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés