hirdetés
hirdetés

Appajánló: Todoist

Ha a feladatok túlnőnek rajtad...

Ahogy egyre több és több feladatunk van, egyre több és több munkahelyi, otthoni projekt bukkan fel, úgy lesz egyre nagyobb a káosz, ami körbeveszi a mindennapjainkat is. Erre nyújthat megoldást sok módszertan, amelyek segítségével fejben rendszerezhetjük a feladatainkat és teendőinket, vagy csak szempontrendszert adnak ahhoz, hogyan priorizáljunk.

 

Mégis: oda a fókusz, ha nincs a kezünkben egy olyan eszköz, amellyel meg tudjuk zabolázni ezt a káoszt, és úgy kezelni a feladatainkat, hogy azok átláthatóak és kezelhetőek legyenek. Akár otthon, akár munkában. Főképp akkor, ha ez a kettő egy helyen van.

 

Egy eszköz a produktivitás növeléséhez: Todoist

A Todoist tökéletes megoldás arra, ha...

  • szeretnénk a feladatainkat könnyen berögzíteni, bárhol;
  • szeretnénk átlátni őket, akár mobilon is, hogy tudjunk választani az adott pillanatnak megfelelően;
  • nyomon akarjuk követni az épp futó, vagy tervezett projektjeinket;
  • ha egyedül dolgozunk, vagy csapatban, és szervezni kell a munkát.

A Todoist egy olyan platform, amely elérhető laptopra, tabletre, vagy mobilra is, így mindig velük lehet.

Ma már ez az egyik legfontosabb elvárás egy feladatkezelő programmal szemben, ugyanis úton-útfélen feladatokba, teendőkbe botlunk; de ha esetleg nem így lenne, akkor is biztos, hogy előbb-utóbb lesz egy olyan ötletünk, amit fontos lenne feljegyezni. És ilyenkor jobb, ha olyan helyre jegyezzük fel, ami megbízhatóbb az újság szélénél, vagy egy szekrényre ragasztott Post-it-nél. Erre nyújt megbízható megoldást a Todoist.

Gondolkozz rendszerben

A hatékony mindennapok kulcsa a jó rendszer, ami leveszi a stresszt rólunk, ha a feladatainkra gondolunk.

Egy olyan felületre van szükségünk, amely alapvetően kezeli ezt a terhet helyettünk, és nem kell fejben tartani a teendőket – legyen az egy bevásárlólista, vagy az épp esedékes céges pályázati anyag elkészítésének projektterve.

Miért a Todoist?

A fenti elvásároknak a Todoist azért felel meg, mert:
  - egybegyűjti az összes feladatunkat.
  - Projektekbe tudjuk rendszerezni a teendőinket, így képesek leszünk egyszerre csak egy feladatkörre fókuszálni.
  - Projektjeinket hierarchikusan is tudjuk rendezni, így könnyedén külön tudjuk választani a munkahelyi és otthoni feladatainkat.
  - Címkékkel tudjuk az egyes feladatokat is priorizálni és megkülönböztetni egymástól. Akár fontosság, akár hely, akár eszköz szerint.
  - Emlékeztetőket, értesítéseket és határidőket tudunk hozzájuk rendelni, így nem kell a memóriánkra hagyatkoznunk: a rendszer majd jelzi, hogy mikor van dolgunk egy adott feladattal.



Ha jól dolgozunk, akkor egyszer dolgozunk

A félkész, vagy kevésbé átgondolt megoldások egyik legnagyobb hátulütője, hogy újra és újra meg kell csinálni a beállítást és a rendszer felépítését. Van, ahol ez egy szórakoztató tevékenység, például a Bullet journal módszernél. Viszont ahol erre nincs szükség, ott hasznosabb, ha csak egyszer állít be az ember mindent, utána már csak tölteni kell a gépezetet a feladatokkal, és az dolgozik helyette.

A módszer és a használat persze mindenkinél máshogy lesz kényelmes, de az alapvető tippekhez szerencsére már több helyen is hozzá lehet férni blogposztok, vagy online képzések formájában. Egy jó alapra felépített feladatkezelő rendszer ugyanis bizonyítottan csökkenti a mindennapos stresszt. Ráadásul minden feladatunkkal sokkal pontosabbak és eredményesebbek tudunk lenni. Ez pedig érték. Saját magunknak és munkáltatónknak is!

 

 

Rendszerezzzzzzz, hogy időt nyerj! - 45 perc alatt spórolunk neked min. heti 2 órát!

A tökéletes feladatmenedzsment workshop

HRPWR.HU és az Üzlet & Pszichológia szaklap bemutatja az interaktív, tökéletes feladatmenedzsment workshopot!

A 45 perces workshop végére a résztvevők elsajátíthatják egy világszerte elismert feladat- és időmenedzsment szemléletmód alapjait, és a profi feladatkezelés érdekében megtanulják a TODOIST applikáció használatát, minden rejtett szolgáltatását is megismerve. Már másnap céltudatosabban kezdhetik a napot, időt spórolva magunknak. Minden új regisztrációhoz két hónap ingyenes prémium Todoist hozzáférés is jár a workshop résztvevőinek, de az applikáció ingyenesen is használható.

Előadó: Tóth-Czere Péter, certifikált GTD (Getting Things Done) tréner

Időpont: május 14. csütörtök, 10.00 - 10.45

Részvételi díj: 6 900 Ft + Áfa/fő

Regisztráció: A jegyvásárlásért kattintson ide.

További információ és csoportos kedvezmény itt.

Tóth-Czere Péter, Produktivitás tréner és tartalommarketing, seo szakértő
a szerző cikkei

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

DIGITALIZÁLVA – ÚJ MEGOLDÁSOK SAVE THE DATE 07.23. 14:00

A HRKOMM Award célja, hogy díjazza a Magyarországon futó, munkáltatói tevékenységhez kötődő különféle kampányokat, kommunikációs aktivitásokat. Pontszerzés a PR Toplistán! Nevezési határidő: 2020. szeptember 4.

hirdetés