hirdetés
hirdetés
hirdetés

Új megoldás: Ping

GDPR-kompatibilis munkaerőpiaci szolgáltatás startol el ma

Az álláskereső és -hirdető közötti kapcsolatfelvételi időt mostantól úgy képes minimalizálni a legújabb munkaerőpiaci szolgáltatás, hogy a kínálat és kereslet kölcsönös megfeleltetése az új adatbiztonsági előírásoknak (GDPR) is maximálisan megfelel.

A cégek szempontjából az álláspiacon ma két szorító tényező van: a megfelelő ember, és annak minél rövidebb idő alatti megtalálása. Az Allas.hu újonnan élesített szolgáltatása, a Ping erősen rezonál ezekre a kihívásokra, mivel akár egyetlen percre is képes összenyomni azt az időintervallumot, amit a cégek a megfelelő, behívható ember keresésével töltenek el. „Ráadásul egy egyszerű e-mail segítségével átugorhatóvá teszi az utat az állásinterjúra behívható jelöltig, mivel az illető azáltal eleve releváns a meghirdetett állásra, hogy a cég által megjelölt megfelelési szintet eléri" – magyarázza Rácz István, az Allas.hu vezérigazgatója.

Időt spórolhatunk meg

A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy a betölteni kívánt pozícióra az adott cégnek nem kell az adatbázisban kurkásznia, mert az állásportálra feltöltött hirdetése belépőt ad ahhoz, hogy láthassa, hány jelentkező szólítható meg az adott pozícióra az Allas.hu adatbázisában, és közülük ki-ki hány százalékban egyezik az álláshelyre megadott elvárásokkal. Amennyiben a cég ezek alapján úgy dönt, hogy megszólít egy (vagy akár minden) potenciális jelöltet, azt néhány kattintással az állásportál rendszerében (a cég számára be nem azonosítható módon) megteheti.

A felhasználó dönt

A pingelés során az Allas.hu-n keresztül, az adott cég nevében egy e-mailt küldenek a potenciális jelöltnek. Ebben az áll, hogy az állásportálra feltöltött profil alapján az illető cég relevánsnak látja a meghirdetett pozíciójára, ezért, ha érdekli az ajánlat, kérik: jelezzen vissza. Az új szolgáltatás működési elve az, hogy a felhasználó maga döntse el: direkt kapcsolatba lép-e az őt „megpingelő” céggel vagy sem. Ha a címzett pozitív választ ír vissza, a kiléte felfedhetővé válik; ha nem válaszol az e-mailre (vagy nemleges a válasza), akkor viszont a rendszer továbbra is biztosítja számára az anonimitást. Ez a GDPR-ban előírt protokolloknak maximálisan megfelel.

A szolgáltatás, melynek bő két hónapos tesztidőszakában fejvadászcégek többek között IT- és pénzügyi vonalon próbálták ki a pingelésben rejlő lehetőségeket, a hirdetési csomagokhoz kapcsolódik. A pingelésért nem email-küldési vagy tranzakciós díjat, hanem csomagokra bontott havi előfizetési díjat kell fizetni – olvasható a portál által kiadott közleményben.

(forrás: Allas.hu)
hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

A Magyar Instagram Körkép 3.0 kutatás eredményeinek és az Instagram legfrissebb híreinek ismertetése, a turisztikai szektorra fókuszálva. Május 30., 09:00

Pakk Csomagolásdizájn-verseny célja, hogy megtaláljuk Magyarország legszebben tervezett és kivitelezett termékcsomagolásait. Meghosszabbított nevezési határidő: május 31.

Idén tizedik alkalommal hirdetjük meg az online videótartalmak versenyét. Hosszabbított nevezési határidő: június 1.

Gyakorlatorientált tréning a SAKKOM Interaktív szakmai támogatásával a Google AdWords kampány létrehozásának és optimalizálásának technikájáról és trükkjeiről, egészen a kezdő lépésektől. június 6., 08.30 - 14.00

Nemzetközi PR Best Practices június 7-én: Nemzetközi PR vezetők esettanulmányai és vacsora az ICCO elnökségi tagjaival

Játssz komolyan! – LEGO® SERIOUS PLAY® workshop: Legózz a fejlődésért, legózz a flow élményért! Három LEGO® SERIOUS PLAY® workshop egy napon, válaszd ki a saját témádat! Időpont: június 14.

Ülj a géphez! – Facebook tréning HR-eseknek. Toborzási kampányok a Facebookon, lépésről lépésre, június 20-án.

Az Élelmiszer az FMCG szektor meghatározó szaklapja új versenyt indít. A verseny célja, hogy megtaláljuk a hazai piac legkiemelkedőbb minőségű mentes termékeit. Nevezési határidő: augusztus 31.

hirdetés