hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dreher Inside

Fesztiválon épített munkáltatói márkát a Dreher, az érdeklődés elsöprő volt

Idén első alkalommal szervezett munkáltatói márka aktivitást a cég az immár hagyományosnak számító, ötödik alkalommal megrendezett DreherFeszten. A Dreher Inside névre keresztelt munkáltatói márkát építő sátor az esti zenei programok előtt várta az érdeklődőket.

A sátorban a sörgyár játékos formában, erre az alkalomra kidolgozott programokkal mutatta be az egyes szakterületek tevékenységeit, és a látogatókat az adott szakterület munkatársai vezették végig az állomásokon, akik így megismerkedhettek a Dreher HR, marketing, logisztika, értékesítés, pénzügy és gyártás részlegével is.

Noha nem volt célunk a közvetlen toborzás, inkább csak a figyelemfelkeltés, a kedvcsinálás és a játék a fesztivál zenei része előtt, örömmel láttuk, hogy a várakozásokat messze felülmúló volt az érdeklődés, több száz résztvevő járta végig az egyes szigeteket a sátorban” – mondta el a rendezvénnyel kapcsolatban Kreiter Éva, a Dreher HR igazgatója. Hozzátette, azért érezték fontosnak, hogy minden szakterület megmutatkozhasson, mert ezeknek a területeknek a teljesítménye együttesen eredményezi azt, hogy a Dreher piacvezető pozíciót tölthet be a sörpiacon.

Kattints a galériához!

A Dreher Inside hamarosan a sörgyár falain kívül is bemutatkozik, november 7-én délután az Ankertben vehetnek részt a rendhagyó programon az érdeklődők és az álláskeresők.

Íme az aktivitást bemutató videó:

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

2018. november 15. Az Employer Branding alapszabályai konferencia

A HR emberi oldala - hogy még többet tehess másokért! A hrpwr.hu és az Üzlet & Pszichológia konferenciája november 29-én.

hirdetés