hirdetés
hirdetés
hirdetés

Dreher Inside

Fesztiválon épített munkáltatói márkát a Dreher, az érdeklődés elsöprő volt

Idén első alkalommal szervezett munkáltatói márka aktivitást a cég az immár hagyományosnak számító, ötödik alkalommal megrendezett DreherFeszten. A Dreher Inside névre keresztelt munkáltatói márkát építő sátor az esti zenei programok előtt várta az érdeklődőket.

A sátorban a sörgyár játékos formában, erre az alkalomra kidolgozott programokkal mutatta be az egyes szakterületek tevékenységeit, és a látogatókat az adott szakterület munkatársai vezették végig az állomásokon, akik így megismerkedhettek a Dreher HR, marketing, logisztika, értékesítés, pénzügy és gyártás részlegével is.

Noha nem volt célunk a közvetlen toborzás, inkább csak a figyelemfelkeltés, a kedvcsinálás és a játék a fesztivál zenei része előtt, örömmel láttuk, hogy a várakozásokat messze felülmúló volt az érdeklődés, több száz résztvevő járta végig az egyes szigeteket a sátorban” – mondta el a rendezvénnyel kapcsolatban Kreiter Éva, a Dreher HR igazgatója. Hozzátette, azért érezték fontosnak, hogy minden szakterület megmutatkozhasson, mert ezeknek a területeknek a teljesítménye együttesen eredményezi azt, hogy a Dreher piacvezető pozíciót tölthet be a sörpiacon.

Kattints a galériához!

A Dreher Inside hamarosan a sörgyár falain kívül is bemutatkozik, november 7-én délután az Ankertben vehetnek részt a rendhagyó programon az érdeklődők és az álláskeresők.

Íme az aktivitást bemutató videó:

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!

KÖVESSEN MINKET A FACEBOOKON!

hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Nyerő SSC people-management stratégiák. Fluktuációcsökkentő minikonferencia június 7-én.

Idén is Sales&Pszichológia konferencia. Foglald le helyed most! 2019.05.28.

Toborzási kampányok létrehozása és eredményes működtetése a LinkedIn-en: gyakorlati workshop június 6-án, limitált létszámmal.

Burnout - Ismerd fel, ismerd meg és lábalj ki belőle Csatlós Csillával június 12-én!

hirdetés