hirdetés
hirdetés

Employer Branding Award 2018

Ezek az idei év legmenőbb magyar munkáltatói márkái

Ünnepélyes keretek között átadták a BMC-ben az Employer Branding Award 2018 díjait azon munkáltatóknak, akik kiemelkedő munkáltatói márkaépítésükkel mutatnak példát a munkaerőpiac többi szereplője számára. A díj egyben a legjobbak hivatalos minősítése is és egyedülálló a magyar piacon.

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSz) a tavalyi évben negyedik alkalommal írta ki Employer Branding Awardot, azaz a Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját. Az MPRSz Employer Branding Tagozata (EB Tagozat) a pályázatot azzal a célkitűzéssel hirdeti meg minden évben, hogy a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza, bemutassa és megismertetesse a szakmai közönséggel. A díj közvetetten azt is célozza, hogy munkahelyeink minél örömtelibbek, igényesebbek és egészségesebbek legyenek. Az MPRSZ EB Tagozatának célkitűzései között szerepel továbbá a kommunikációs és HR szakma közelítése, általános szakmai edukáció és keretrendszer biztosítása, valamint a tudatos munkáltatói márkaépítés elterjesztésének segítése a magyar munkáltatók körében. Ennek fontos eleme az Employer Branding Award.

Az idei pályaművek áttekintése során egyértelműen kirajzolódik a trend, hogy a pályázók sokkal tudatosabban építik munkáltatói márkájukat, mint eddig bármikor. A bevonzásban egyértelműen a social média megoldások tarolnak, míg a megtartásban pedig egyre nagyobb szerep jut a munkavállalói élményeknek, illetve a belső kommunikációnak, amely a munkavállalói közösség fontos formálójává lépett elő. A pályázatok száma jelentős emelkedést mutat a tavalyi évhez képest, a díjátadón mintegy 150 döntéshozó vett részt, ami jelzi a téma iránti érdeklődés növekedését, illetve a díj presztízsnövekedését. Ma már nem szükséges magyaráznunk, mit jelent az Employer Branding Award és miért volna érdemes indulni rajta. ” – mondta el Kádár Balázs, az MPRSz Employer Branding tagozatának vezetője, a díj létrehozója.

Kattints a galériáért!

A szakmai zsűri alapos munkát végzett, 10 szempont mentén értékelte a pályázatokat két kategóriában (Éves Employer Branding Stratégia és Employer Branding Kampány) és kiválasztotta a 2018-as év legjobbjait.

Az idei zsűri tagjai voltak:

  • Dr. András Klára (Egis) – Humánerőforrás igazgató
  • Árr Mariann (Generali) – Head of Marketing & Customer Experience
  • Bocskai István (Takarékbank) – Kommunikációs vezető
  • Dulin Judit (Lidl) – HR cégvezető
  • Hornyacsek Zoltán (Continental) – Országos vállalati kommunikációs vezető
  • Jobbágy Eszter (Hewlett Packard Enterprise) – Business HR Partner for CEEMA Inside Sales
  • Mihók Krisztina (Erste Bank) – Emberi Erőforrás Management vezető
  • Virágh Adrienn(Siemens) – Kommunikációs igazgató
  • Vogronics Krisztina (Phoenix Pharma) – HR és vállalati kommunikációs vezető
  • Kádár Balázs  - MPRSz Employer Branding Tagozat vezetője és elnökségi tag, a zsűri elnöke

A győztesek: 

A Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díját a 2018-ben a következő vállalatok nyerték el: 

Fődíj (kategóriák feletti):

  • Magyar Telekom Nyrt. – A MOST Munkáltatója 

Employer Branding Kampány kategória– Közepes vállalat:

       Különdíj: Ringier Axel Springer Magyarország Kft.  – Digital Media Campus (belső képzési program)

Employer Branding Éves Stratégia kategória – Közepes vállalat:

  1. Arany minősítés: Roar Kft. – Fiatalokhoz szóltunk. Sikerült!
  2. Ezüst minősítés: Geometry Global Hungary Kft. – Vibe Manager a Geometry Groupnál
  3. Bronz minősítés: Celanese Magyarország Kft. – Ahol működik a kémia 

Employer Branding Kampány kategória– Nagyvállalat:

  1. Arany minősítés: Magyar Telekom Nyrt. – A MOST Munkáltatója
  2. Ezüst minősítés: Bridgestone Tatabánya Termelő Kft. – Bridgestone Movember a Te bajuszod, a Te egészséged
  3. Bronz minősítés: Dreher Sörgyárak Zrt. – Dreher Inside – Employer Branding a 2018-as DreherFeszten 

Employer Branding Éves Stratégia kategória– Nagyvállalat:

  1. Arany minősítés: OTP Bank Nyrt. – OTP Bank – Közelebb a céljaidhoz!
  2. Ezüst minősítés: NN Biztosító Zrt. – Inspiration – Integrált Employer Branding Stratégia
  3. Bronz minősítés: BP Business Service Centre Kft. – Employer Branding Éves Stratégia 

Az OfficeUp különdíját a Celanese Magyarország vehette át a bevonáson alapuló különleges irodakialakításának köszönhetően. 

Újdonság, hogy az Employer Branding Award bekerült a Kreatív által jegyzett PR Toplistába, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei  (ügynökségek) számíthatnak utólagos pontjóváírásra. 

Az Employer Branding Award 2019 kiírása ez év őszén várható.

hirdetés
IRATKOZZON FEL
HÍRLEVELÜNKRE!
hirdetés
ÉRDEKES HÍRE VAN? KÜLDJE EL NEKÜNK!
hirdetés

Jelentkezzetek új versenyünkre, hogy megmutassátok, a CSR-ral valóban lehet jót tenni! Bármilyen Magyarországon tevékenykedő vállalat jelentkezhet. Nevezési határidő: 2020. november 6.

Újrahasznosítottuk 2019 egyik legsikeresebb KREATÍV rendezvényét: itt a Green Wave 2020! November 18-án fókuszban a fenntarthatóság és a marketing!

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU, a Kreatív és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Napot! - Legyél nyolckarú HR SHIVA 1 nap alatt!

hirdetés